maxharleman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe simkaart geen netwerk

ik heb mijn abbonnement verlengd ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen maar ik krijg geen service ik heb hem al proberen te activeren via de site maar er is nog niks veranderd zouden jullie mij willen helpen

Met Vriendelijke Groet

Max

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @maxharleman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Tot wanneer loopt je oude contract? 
Want pas op het moment van verlenging, dus einde oud contract, gaat je nieuwe kaart in. Je kan je nieuwe telefoon natuurlijk al wel gebruiken met je oude simkaart. Als je die erin stopt dan moet het werken. Kijk maar even en anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via bellen of chatten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @maxharleman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Tot wanneer loopt je oude contract? 
Want pas op het moment van verlenging, dus einde oud contract, gaat je nieuwe kaart in. Je kan je nieuwe telefoon natuurlijk al wel gebruiken met je oude simkaart. Als je die erin stopt dan moet het werken. Kijk maar even en anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via bellen of chatten. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @maxharleman . Welkom hier! 

Hoe gaat het nu? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic