Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik heb mijn contract verlengd met nieuwe telefoon en simkaart (Zelfde telefoonnummer). Nu kan ik nog niet bellen met mijn nieuwe telefoon. Hoe zit dit ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Noukz
Welkom op de Vodafone Community.
Ontzettend leuk dat je jouw contract bij ons hebt verlengd en nog even bij ons blijft. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk met jouw nieuwe toestel en simkaart wilt bellen. Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Je oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Alle informatie over het activeren van je simkaart vind je hier.
Kom je er niet uit of loop je ergens vast dan kun je ons altijd bellen of een chat starten zoals @Energieboy al aangeeft. Ook via deze weg help ik je graag als het niet lukt. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw volledige gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt ingevuld? Wil je dan bij de vraag: '’Indien Ziggo: Wat is je Ziggo klantnummer?'’ het simkaartnummer invullen waar het om gaat?
Hoi @Noukz
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Is het kaartje, met je nieuwe Sim nummer, wel geactiveerd in je My Vodafone? Ik zou even kijken of je nieuwe Simkaart nummer actief is via My Vodafone. Mocht het niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (je kan bellen of een chat starten).
Hey @Noukz
Welkom op de Vodafone Community.
Ontzettend leuk dat je jouw contract bij ons hebt verlengd en nog even bij ons blijft. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk met jouw nieuwe toestel en simkaart wilt bellen. Ook als je een nieuw abonnement hebt, is je sim al actief. Werkt de sim van je abonnement toch nog niet? Activeer 'm dan zelf in een paar stappen in My Vodafone. Je oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Alle informatie over het activeren van je simkaart vind je hier.
Kom je er niet uit of loop je ergens vast dan kun je ons altijd bellen of een chat starten zoals @Energieboy al aangeeft. Ook via deze weg help ik je graag als het niet lukt. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met jouw volledige gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt ingevuld? Wil je dan bij de vraag: '’Indien Ziggo: Wat is je Ziggo klantnummer?'’ het simkaartnummer invullen waar het om gaat?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...