Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Zit in Indonesie met een geblokkeerde simkaart. Pukcode ligt ergens thuis in Holland. Hoe krijg ik het hier weer aan de praat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Wolfje1032
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel vervelend, zeker tijdens je reis. Je kan je pukcode ook terug vinden in je My Vodafone. Als je via een browser kijkt, dan kan je deze code terug vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart
Boven in beeld staat je 06 nummer en daar staat ook je pukcode. Mocht dit alles nu niet lukken dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via het nummer +31 6 54 50 01 00 (gratis voor Vodafone 06-nummers maar je belt waarschijnlijk via een andere lijn of zo, omdat je toestel het niet meer doet, dan rekening houden met kosten!!)
Maar je kan ook gewoon de code vinden in je My Vodafone, bovenstaande link verwijst je er al naar toe. Succes en veel plezier in Indonesië!
Hoi @Wolfje1032
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel vervelend, zeker tijdens je reis. Je kan je pukcode ook terug vinden in je My Vodafone. Als je via een browser kijkt, dan kan je deze code terug vinden via deze link: https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart
Boven in beeld staat je 06 nummer en daar staat ook je pukcode. Mocht dit alles nu niet lukken dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via het nummer +31 6 54 50 01 00 (gratis voor Vodafone 06-nummers maar je belt waarschijnlijk via een andere lijn of zo, omdat je toestel het niet meer doet, dan rekening houden met kosten!!)
Maar je kan ook gewoon de code vinden in je My Vodafone, bovenstaande link verwijst je er al naar toe. Succes en veel plezier in Indonesië!
Hey @Wolfje1032 . Welkom hier!
Gelukkig is deze informatie, zoals @energieboy al aangeeft, ook in MyVodafone te vinden. Is het inmiddels gelukt je kaart te deblokkeren? 🙂
Weet niet meer of ik wel een account heb.
Wolfje1032 wrote:
Weet niet meer of ik wel een account heb.
Dan kan je deze opnieuw aanvragen, krijg je geen bericht dan heb je geen account en zal je contact op moeten nemen met de klantenservice.
Hier kan je je inlog opnieuw opvragen:
https://www.vodafone.nl/account/logingegevens-opvragen/wachtwoord-vergeten/wachtwoord-wijzigen
Lukt het dus niet, dan bellen met klantenservice +31 6 54 50 01 00
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...