Gerbrich93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

Mijn telefoon is in het water gevallen en konden we niet meer terug vinden. Nou heb ik een nieuwe telefoon besteld en wil graag weer een nieuwe simkaart erin met mijn eigen nummer hoe doe ik dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gerbrich93 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is geen geweldig Pinksterweekend om mee te beginnen. Wel goed dat je weer een nieuw toestel hebt gekocht. Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee!

Maar je kan natuurlijk ook bellen met de klantenservice, bel naar 0800-0094. Je krijgt dan een nieuwe simkaart toegezonden. 

Een nieuwe simkaart kost je € 20(abonnement), € 5 (prepaid). Meer info, zie deze webpagina.  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gerbrich93 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is geen geweldig Pinksterweekend om mee te beginnen. Wel goed dat je weer een nieuw toestel hebt gekocht. Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van de Vodafone winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee!

Maar je kan natuurlijk ook bellen met de klantenservice, bel naar 0800-0094. Je krijgt dan een nieuwe simkaart toegezonden. 

Een nieuwe simkaart kost je € 20(abonnement), € 5 (prepaid). Meer info, zie deze webpagina.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Gerbrich93 
Welkom op de Vodafone Community. 

Oh jee! Jouw telefoon en simkaart zijn na een zwemles niet meer boven water gekomen. De snelste manier om een nieuwe simkaart te krijgen is door langs een Vodafone winkel te gaan. Ontzettend fijn om te zien dat @Energieboy je deze tip al heeft gegeven. Vergeet je niet je oude simkaart te blokkeren? Hoe je dit kunt doen vind je uitgelegd op deze pagina.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic