Leannedegroott

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart activeren

Ik heb vandaag nieuwe Sim en telefoon ontvangen maar simkaartnummer staat er niet tussen om te activeren. Via het telefoonnummer en 1000 keuzemenu’s krijg ik alsnog niemand aan de telefoon. De vriendelijke computerstem is blijkbaar dyslectisch want ze noemt maar de helft van mijn telefoonnummer op. Nu al spijt van mijn verlenging geloof ik, lekker klantvriendelijk zo. Hopelijk kan iemand mij hier helpen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Leannedegroott 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je het idee hebt dat je verlenging niet de juiste is geweest. Hiervoor was je toch wel tevreden, anders had je het niet gedaan. Er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan en als het mis gaat dan is dit natuurlijk niet leuk. Maar dit probleem heeft natuurlijk niets met het goede netwerk van Vodafone te maken. 

Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met Vodafone via een privé berichtje via Facebook of Twitter. En het is mogelijk om via de klantenservice pagina een chat te starten, als daar iemand aanwezig is! 

Door de Corona werken veel mensen van Vodafone thuis en dat gaat niet altijd even goed. Heb ik zelf ook ondervonden en dat is natuurlijk vervelend maar iets waar Vodafone niet zoveel aan kan doen. Probeer het via de andere kanalen en ik denk dat het je wel lukt. Want wachten tot dinsdag is hier ook geen optie. Dit omdat de community medewerkers van Vodafone het weekend, en Pinksteren, niet online zijn. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Leannedegroott 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je het idee hebt dat je verlenging niet de juiste is geweest. Hiervoor was je toch wel tevreden, anders had je het niet gedaan. Er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan en als het mis gaat dan is dit natuurlijk niet leuk. Maar dit probleem heeft natuurlijk niets met het goede netwerk van Vodafone te maken. 

Het beste wat je nu kan doen is contact opnemen met Vodafone via een privé berichtje via Facebook of Twitter. En het is mogelijk om via de klantenservice pagina een chat te starten, als daar iemand aanwezig is! 

Door de Corona werken veel mensen van Vodafone thuis en dat gaat niet altijd even goed. Heb ik zelf ook ondervonden en dat is natuurlijk vervelend maar iets waar Vodafone niet zoveel aan kan doen. Probeer het via de andere kanalen en ik denk dat het je wel lukt. Want wachten tot dinsdag is hier ook geen optie. Dit omdat de community medewerkers van Vodafone het weekend, en Pinksteren, niet online zijn. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Leannedegroott 
Welkom op de Vodafone Community. 

Zo schiet het activeren van je simkaart zeker niet op! Ik zie dat @Energieboy je de tip heeft gegeven om een chat te starten, omdat wij het weekend en Pinksteren via dit kanaal niet aanwezig waren. Heb je inmiddels contact gehad en is het gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic