Maartenonnink

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart activeren

Nu al 3 weken bezig met aanvragen ophalen en activeren van nieuwe simkaart. 
nog steeds geen succes en ondertussen al bijna een maand onbereikbaar¡¡

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maartenonnink . Welkom hier!


Ik zie dat je gisteren contact gehad hebt over het activeren van je nieuwe SIMkaart en dat dit niet in de systemen lukte, waarvoor nu een case aangemaakt is (nummer 9598050) 

Het is dus gistermiddag doorgezet en ik verwacht dat het snel opgelost zal zijn :-). 

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Maartenonnink 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

WOW, een maand lang niet bereikbaar en nog geen SIMkaart die je hebt kunnen activeren. Dat is wel heel erg lang zeg en ik had dit niet zo lang volgehouden, als ik eerlijk ben. Is het een nieuw abonnement met een nieuw nummer, of nummer van andere provider of heb je gewoon een nieuwe simkaart omdat die oude niet goed was, of iets anders?

Normaal gezien zou de klantenservice van Vodafone je daarmee heel goed moeten kunnen helpen. Begrijp dat echt niet dat je zo lang al wacht. Daarom vraag ik naar wat de reden is waarom je een nieuwe simkaart hebt ontvangen.

Nu kan ik niet zoveel voor je doen maar er zijn hier wel Vodafone medewerkers die je kunnen helpen. Daarvoor moet je wel bij je profielinstellingen een aantal dingen hebben ingevuld zodat ze gelijk met je mee kunnen kijken wat er nu is. Als je dat hebt gedaan, prima! Nog niet gedaan, doe het nog even en dan kan iemand van Vodafone je helpen. (zie hier welke gegevens).

Heel erg vervelend en hoop dat Vodafone je snel helpt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maartenonnink . Welkom hier!


Ik zie dat je gisteren contact gehad hebt over het activeren van je nieuwe SIMkaart en dat dit niet in de systemen lukte, waarvoor nu een case aangemaakt is (nummer 9598050) 

Het is dus gistermiddag doorgezet en ik verwacht dat het snel opgelost zal zijn :-). 

 

Maartenonnink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, oké klinkt goed!

hoe weet ik wanneer het gelukt is?

bedankt en vriendelijke groet

 

Maarten Onnink 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

@Maartenonnink 
Af en toe even je mobiel uit- en weer aanzetten en dan moet je weer bereik hebben 

Maartenonnink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tot nu toe nog niks,

weekend word er ook aan gewerkt?

of maandag weer proberen?

Fijn weekend!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Normaal gesproken werken ze op dat soort afdelingen elke dag van de week. Of ze ook in het weekend werken, geen idee. Maar het is natuurlijk van de zotten dat je nu nog geen aansluiting hebt. Omdat er een case is aangemaakt kan nu niemand er iets mee tot het uitgezocht is. Beetje jammer dat dit dan niet voor het weekend was geregeld. 

Ben bang dat je moet wachten tot maandag en misschien dat @Lycke Vodafone nog eens voor je kan informeren. Je kan het natuurlijk nog het weekend proberen maar ik ben bang dat het maandag zal worden voor men er weer mee aan de slag gaat.
 

Kleine TIP: ga wel achter je abonnement kosten aan! Want 3 of 4 weken geen aansluiting is natuurlijk ook 3 of 4 weken korting, lijkt me. Dus ik zou daar ook straks nog eens achteraan gaan. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maartenonnink . Ik zie dat de case helaas nog in behandeling is. Het is dus nog even afwachten ben ik bang.

Maartenonnink
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Lycke,

 

vervelend zeg dit, weet u wat de reden hiervan zou kunnen zijn?
als vervanging had ik tijdelijk een sim prepaid aangeschaft voor € 20, deze heb ik gister helaas moeten verlengen. Ik zit nu dus al ruim een maand zonder telefoonnr.

Ik kan niet inloggen op mijn Apple ID, Googleaccount omdat ik geen verificatie kan ontvangen op mijn telefoonnummer.

 

hoop dat het snel geregeld is.

Vriendelijke groet,

Maarten Onnink

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maartenonnink . Ik kom dit topic ineens weer tegen. Sorry, hij is wat tussen wal en schip belandt denk ik :-(. Heb je een update voor ons?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic