miguel09

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

simkaart kwijt

ik heb een tijdje geleden een nieuwe simkaart alleen die oude was van vodafone en dat nummer van me oude simkaart was met een google account gekoppeld en ik ben dat wachtwoord vergeten van dat google account en weet niet meer waar het simkaartje ligt dus kom ik niet meer in me google account maar ik weet de  iccID en het puk nummer wel nog alleen ik weet niet meer waar het simkaartje ligt en misschien weten jullie wat hoe ik weer in me google account kom door m'n iccID nummer of puk code in te voeren alsjeblieft kom tot een oplossing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @miguel09 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je je simkaartje kwijt bent en begrijp dat je deze nodig hebt. Als het om een prepaid simkaartje gaat dan heb je je moeten registeren bij Vodafone via My Vodafone en dan zou je een nieuwe prepaid simkaart kunnen aanvragen met hetzelfde nummer. Echter, je bent je simkaart kwijt, is dit al langer dan 6 maanden? Zo ja, dan kan je het helemaal vergeten want dan heb je deze simkaart 6 maanden al niet gebruikt en dan gaat deze uit de lucht en is je nummer ook komen te vervallen.

Is het prepaid simkaartje korter dan 6 maanden nog gebruikt dan kan je naar een Vodafone winkel om een nieuwe te halen. Maar let op: Je moet wel een registratie hebben aangemaakt voor je simkaart anders kunnen ze je niet helpen! 

Gaat het om een abonnement simkaartje dan kan je ook langs een Vodafone winkel om een nieuwe te halen. Kosten voor een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis.

Hopende dat je hiermee bent geholpen. Overigens, je kan natuurlijk ook bij Google informeren of ze je kunnen helpen door iets te laten sturen naar een ander mail adres of iets. Daar zal vast wel een mogelijkheid zijn bij Google Help om in je account te komen met een omweg?!?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @miguel09 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je je simkaartje kwijt bent en begrijp dat je deze nodig hebt. Als het om een prepaid simkaartje gaat dan heb je je moeten registeren bij Vodafone via My Vodafone en dan zou je een nieuwe prepaid simkaart kunnen aanvragen met hetzelfde nummer. Echter, je bent je simkaart kwijt, is dit al langer dan 6 maanden? Zo ja, dan kan je het helemaal vergeten want dan heb je deze simkaart 6 maanden al niet gebruikt en dan gaat deze uit de lucht en is je nummer ook komen te vervallen.

Is het prepaid simkaartje korter dan 6 maanden nog gebruikt dan kan je naar een Vodafone winkel om een nieuwe te halen. Maar let op: Je moet wel een registratie hebben aangemaakt voor je simkaart anders kunnen ze je niet helpen! 

Gaat het om een abonnement simkaartje dan kan je ook langs een Vodafone winkel om een nieuwe te halen. Kosten voor een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis.

Hopende dat je hiermee bent geholpen. Overigens, je kan natuurlijk ook bij Google informeren of ze je kunnen helpen door iets te laten sturen naar een ander mail adres of iets. Daar zal vast wel een mogelijkheid zijn bij Google Help om in je account te komen met een omweg?!?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @miguel09 . Ben je er zo uitgekomen? :-).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic