Marzel91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet ontvangen

Goedemiddag lezer,

Ik heb helaas geen Simkaart ontvangen bij mijn bestelling en ik heb daar eigenlijk geen erg in gehad, maar nu ik per 1/10 bij jullie nieuw ben is een simkaart wel handig.

Ik verneem graag hoe dit op te lossen is.

Met vriendelijke groet,

Marcel Dekker

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Marzel91 ,

Dat is even onhandig en ik snap dat je bereikbaar wilt zijn! Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice om de simkaart aan te vragen of je kunt langsgaan bij een Vodafone winkel in de buurt.

Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Marzel91 ,

Dat is even onhandig en ik snap dat je bereikbaar wilt zijn! Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice om de simkaart aan te vragen of je kunt langsgaan bij een Vodafone winkel in de buurt.

Succes!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Marzel91 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Zonder simkaart wordt het wel erg lastig om gebruik te gaan maken van je mobiele abonnement! Heb je naar aanleiding van de tip van @SamsungExpert nog contact gehad met mijn collega's? Zo niet dan wil ik je aanraden om even te bellen naar 0800-0560 (gratis) of langs één van onze winkels te gaan. Via deze weg zijn wij namelijk in het weekend niet aanwezig en dit is natuurlijk wel iets wat zo snel mogelijk geregeld moet worden. Houd je ons op de hoogte?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic