robinboerman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart nog niet actief

Goedemiddag,

 

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht en mijn simkaart in mijn nieuwe telefoon is nog niet actief. Er zijn nu al wat dagen verstreken en het werkt nog steeds niet….

 

Gr Robin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @robinboerman 

Ik kan mij voorstellen dat je staat te popelen om je nieuwe toestel in gebruik te nemen! Wat betreft de simkaart geef je aan dat deze nog niet actief is. Net zoals @Energieboy ben ik benieuwd of dit een nieuw abonnement met nummerbehoud betreft of dat de vork toch iets anders in de steel steekt. Ik ontvang dan ook graag meer informatie van je hierover. Wil je daarnaast ook je volledige gegevens in je profiel vermelden? Nu weet ik, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent en kan ik niet achter de schermen kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @robinboerman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gaat dit om een nieuw abonnement of een abonnement dat van een andere provider naar Vodafone is gekomen met nummerbehoud? Is het nummerbehoud dan kan het zijn dat het nummer nog niet is omgezet en dat je nog even met je oude simkaart je oude contract afmaakt bij de andere provider. Gaat om om het eerste dan zal Vodafone deze moeten activeren. Normaal zijn ze al wel actief als je hem nieuw binnen krijgt, bij een volledig nieuw abonnement. 

Misschien je je gegevens achter laten in je profielinstellingen en dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken wat er aan de hand is. Hoe, en wat in te vullen, kijk hier!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @robinboerman 

Ik kan mij voorstellen dat je staat te popelen om je nieuwe toestel in gebruik te nemen! Wat betreft de simkaart geef je aan dat deze nog niet actief is. Net zoals @Energieboy ben ik benieuwd of dit een nieuw abonnement met nummerbehoud betreft of dat de vork toch iets anders in de steel steekt. Ik ontvang dan ook graag meer informatie van je hierover. Wil je daarnaast ook je volledige gegevens in je profiel vermelden? Nu weet ik, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent en kan ik niet achter de schermen kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic