noepiefedo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart - pincode vergeten

Ik heb nog twee losse simkaarten, daar wil ik het telefoonnummer van achterhalen, ik kan ze niet in mijn telefoon doen en dan opvragen omdat ik dan de pincode moet weten, die ik dus nu ook niet weet, omdat welke pin kode hoort bij welke kaart.

Ik heb de tweede kaart nodig voor in een mini GPS.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @noepiefedo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet of Vodafone deze informatie verstrekt via de telefoon. Dit omdat de AVG regels gelden en kan me voorstellen dat ze dit niet zomaar doorgeven. Je kan overigens 3x een pincode fout invoeren. Dus als je wel een code weet, maar niet weet welke, dan kan je gerust 1x een foutje maken. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan om op te vragen. Maar let op, niet alle winkels zijn open, kijk hier waar wel. 

Via hier is het in ieder geval niet mogelijk dus probeer via telefoon en anders via een winkel. Succes en fijn weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @noepiefedo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet of Vodafone deze informatie verstrekt via de telefoon. Dit omdat de AVG regels gelden en kan me voorstellen dat ze dit niet zomaar doorgeven. Je kan overigens 3x een pincode fout invoeren. Dus als je wel een code weet, maar niet weet welke, dan kan je gerust 1x een foutje maken. 

Je kan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan om op te vragen. Maar let op, niet alle winkels zijn open, kijk hier waar wel. 

Via hier is het in ieder geval niet mogelijk dus probeer via telefoon en anders via een winkel. Succes en fijn weekend!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @noepiefedo . Welkom hier! 

Een pincode kunnen we je niet zomaar geven, nee.  Je zegt dat je deze Simkaarten nog hebt liggen. Hoe kom je hier aan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic