j.moser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 maanden gratis Bookchoice

2 maanden gratis luisterboeken...lukt me niet om te actieveren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @j.moser 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is natuurlijk heel vervelend. Nu kan ik je hier niet mee helpen maar er zijn wel Vodafone medewerkers hier online die dit waarschijnlijk wel kunnen oplossen. Zou je bij je profielinstellingen je gegevens willen invullen, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.

Heb nog even geduld, als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal die een reactie achter laten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @j.moser 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is natuurlijk heel vervelend. Nu kan ik je hier niet mee helpen maar er zijn wel Vodafone medewerkers hier online die dit waarschijnlijk wel kunnen oplossen. Zou je bij je profielinstellingen je gegevens willen invullen, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken.

Heb nog even geduld, als iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal die een reactie achter laten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2911Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @j.moser 
Welkom op de Vodafone Community. 

Leuk dat je gebruik wilt maken van de 2 maanden gratis Bookchoice. We helpen je graag met het activeren. In de betreffende nieuwsbrief hoor je jouw unieke code hiervoor te kunnen vinden. Heb je die al gevonden of loop je elders vast? Laat het ons vooral weten en vul zoals @Energieboy aangeeft je profiel aan met je gegevens. Dan kunnen we direct een kijkje achter de schermen nemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic