Beantwoord

abbonnement - zoontje kan niet bellen.

  • 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb paar dagen geleden gebeld om te kijken waarom mijn zoo tje niet kan bellen, het is nog niet opgelost en wil weten of ik het teveel betaalde geld terug kan krijgen, omdat hij nooit heef tkunnen bellen en gebruik kunnen maken van zijn bundel

icon

Beste antwoord door Energieboy 29 juni 2020, 16:02

Hoi @Sabina86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is uiteraard heel erg vervelend en niet zoals het hoort te zijn bij Vodafone. Nu is mijn vraag, wat is er niet opgelost? Is het bellen nog niet opgelost of de vraag of je geld terug kan krijgen? 

Als het gaat om het niet kunnen bellen, bekijk dan deze site eens om te zien of er storingen of werkzaamheden zijn: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe dan de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Zit je nog op antwoord te wachten op de vraag of je geld kan krijgen, dan ligt dit bij Vodafone en zijn ze hier mee bezig. Mocht je een vergoeding hebben aangevraagd dan moet je zeker rekenen op 5 tot 10 werkdagen voor je antwoord krijgt en als het goed is dan kan je ook in je My Vodafone een case nummer zien zodat je weet dat ze het ontvangen hebben.

Is dit alles nog niet gedaan en wil je alleen maar een vergoeding, zie dan mijn bericht hier boven en dien een aanvraag in. Vraag me ook af waarom je zegt nooit heeft kunnen bellen? Is het dan een nieuw abonnement of heb je deze al heel lang en heeft die nooit kunnen bellen? Misschien wil je dit nog verduidelijken? Overigens hoeft dit niet als je al een aanvraag hebt gedaan voor een vergoeding want dan ligt het al op de juiste afdeling en dan moet je daar gewoon op wachten.

Wil je meer info en/of iemand van Vodafone er naar laten kijken dan kan ik je zeggen dat er hier ook medewerkers van Vodafone langs komen en met je mee kunnen kijken. Verder kunnen ze niet zoveel, alleen inzien wat er nu aan de hand is. Behalve weer als je al een aanvraag hebt gedaan want dan loopt het al en kunnen ze ook niet zoveel. Vul in ieder geval bij profielinstellingen je gegevens in zodat ze met je mee kunnen kijken. Hoe en wat in te vullen, kijk hier voor meer uitleg. 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Sabina86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is uiteraard heel erg vervelend en niet zoals het hoort te zijn bij Vodafone. Nu is mijn vraag, wat is er niet opgelost? Is het bellen nog niet opgelost of de vraag of je geld terug kan krijgen? 

Als het gaat om het niet kunnen bellen, bekijk dan deze site eens om te zien of er storingen of werkzaamheden zijn: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe dan de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Zit je nog op antwoord te wachten op de vraag of je geld kan krijgen, dan ligt dit bij Vodafone en zijn ze hier mee bezig. Mocht je een vergoeding hebben aangevraagd dan moet je zeker rekenen op 5 tot 10 werkdagen voor je antwoord krijgt en als het goed is dan kan je ook in je My Vodafone een case nummer zien zodat je weet dat ze het ontvangen hebben.

Is dit alles nog niet gedaan en wil je alleen maar een vergoeding, zie dan mijn bericht hier boven en dien een aanvraag in. Vraag me ook af waarom je zegt nooit heeft kunnen bellen? Is het dan een nieuw abonnement of heb je deze al heel lang en heeft die nooit kunnen bellen? Misschien wil je dit nog verduidelijken? Overigens hoeft dit niet als je al een aanvraag hebt gedaan voor een vergoeding want dan ligt het al op de juiste afdeling en dan moet je daar gewoon op wachten.

Wil je meer info en/of iemand van Vodafone er naar laten kijken dan kan ik je zeggen dat er hier ook medewerkers van Vodafone langs komen en met je mee kunnen kijken. Verder kunnen ze niet zoveel, alleen inzien wat er nu aan de hand is. Behalve weer als je al een aanvraag hebt gedaan want dan loopt het al en kunnen ze ook niet zoveel. Vul in ieder geval bij profielinstellingen je gegevens in zodat ze met je mee kunnen kijken. Hoe en wat in te vullen, kijk hier voor meer uitleg. 

 

Hey @Sabina86 .Welkom hier!

 

Wat vervelend dat je zoontje niet kan bellen :-(. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Echt heel gericht antwoord geven kan ik op dit moment niet goed. Ik weet niet wie je bent of om welk abonnement het gaat. Ook weet ik niet wat er al besproken is. 
@Energieboy heeft je al goede algemene informatie gegeven. Kan je hiermee verder, of heb je nog ergens hulp bij nodig? :-) 

Reageer