Beantwoord

Abonnement verlengd

  • 28 juli 2020
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Net nieuw 2 jarig abonnement afgesloten zie ik dat er een runner actie is die 24 x €4 goedkoper uitvalt. Dus nieuwe klanten worden bevooroordeeld op oude trouwe klanten.

ik voel me enigszins belazerd en overweeg het met ingang van 26-7-2020 ingaande contract alsnog te cancelen. Ook heb ik een contract ontvangen waarin de kortingen van €5 ziggo/vodafone niet zijn verwerkt! 
Dus ik ga mijn zending niet accepteren 

icon

Beste antwoord door Energieboy 28 juli 2020, 08:08

Hoi @Raymond59 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst natuurlijk heel fijn dat je je abonnement hebt willen laten verlengen. Maar je belazerd voelen is wel een heel groot woord. Het is 2020 en iedereen weet dat wanneer je een nieuwe klant ergens bent geworden, je altijd sneller iets met korting krijgt dan een vaste klant zo werkt dat in elke bedrijf, met misschien uitzonderingen, maar vaak werkt dat zo. 

Daarnaast komt de VodafoneZiggo combinatie korting niet op je contract te staan omdat dit een uitzonderlijke korting is. Stel dat ze het op je contract zouden zetten en je stopt bij een van de twee providers, dan zouden ze de korting moeten blijven geven. Daarom staat het niet op je contract maar krijg je deze korting wel, daar kan je 100% van uit gaan. Dat komt zeker goed! 

Ben je het nu niet eens met de aanbieding die je is gegeven, neem dan telefonisch contact op met Vodafone en bespreek je aanbieding en je huidige contract. Ik ben er vrijwel zeker van dat Vodafone je daarin wel tegemoet kan komen. Gewoon even vragen en dat is er een uitdaging voor Vodafone om je te helpen en klant te blijven. 

Wil je dit nu acht helemaal niet meer, zorg dan dat je binnen 14 dagen bedenktijd opzegt! Maar let op, bij elke provider heb je dit.  Je kan nu op iemand wachten. van Vodafone die je kan helpen, vul dan alle gegevens in bij je profielinstellingen. Of je belt met de klantenservice voor een nieuw mooi deal. 


En hier staat ook nog wat info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

En leg uit dat als je geen mooie deal krijgt, je wil overstappen. Maar dat laatste doe je vast niet als ze je kunnen helpen 😉😜😁

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Raymond59 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst natuurlijk heel fijn dat je je abonnement hebt willen laten verlengen. Maar je belazerd voelen is wel een heel groot woord. Het is 2020 en iedereen weet dat wanneer je een nieuwe klant ergens bent geworden, je altijd sneller iets met korting krijgt dan een vaste klant zo werkt dat in elke bedrijf, met misschien uitzonderingen, maar vaak werkt dat zo. 

Daarnaast komt de VodafoneZiggo combinatie korting niet op je contract te staan omdat dit een uitzonderlijke korting is. Stel dat ze het op je contract zouden zetten en je stopt bij een van de twee providers, dan zouden ze de korting moeten blijven geven. Daarom staat het niet op je contract maar krijg je deze korting wel, daar kan je 100% van uit gaan. Dat komt zeker goed! 

Ben je het nu niet eens met de aanbieding die je is gegeven, neem dan telefonisch contact op met Vodafone en bespreek je aanbieding en je huidige contract. Ik ben er vrijwel zeker van dat Vodafone je daarin wel tegemoet kan komen. Gewoon even vragen en dat is er een uitdaging voor Vodafone om je te helpen en klant te blijven. 

Wil je dit nu acht helemaal niet meer, zorg dan dat je binnen 14 dagen bedenktijd opzegt! Maar let op, bij elke provider heb je dit.  Je kan nu op iemand wachten. van Vodafone die je kan helpen, vul dan alle gegevens in bij je profielinstellingen. Of je belt met de klantenservice voor een nieuw mooi deal. 


En hier staat ook nog wat info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/verlengen.shtml

En leg uit dat als je geen mooie deal krijgt, je wil overstappen. Maar dat laatste doe je vast niet als ze je kunnen helpen 😉😜😁

Reageer