Bert77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaalde sms diensten geblokkeerd?

Dag allen,

Ik probeer voor een online spel een 2-factor authenticatie in te stellen, echter wordt voor de eerste stap vereist dat er een code via SMS wordt ontvangen. Deze code komt helaas niet bij mij aan, en ik vermoed dat dit komt omdat betaalde SMS diensten worden geblokkeerd. Ik kan geen opties vinden om betaalde SMS diensten te beheren, graag zou ik willen weten of dit inderdaad het geval is.

Support van het spel geeft aan dat hun SMS diensten gratis zijn, maar dat het nummer als Premium SMS wordt aangemerkt door providers en dat hier het probleem ligt.

 

Groet,

Bert

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bert77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je blokkade uit het systeem halen. Veel plezier met het spel maar let wel op dat je straks toch niet een onverwachte rekening krijgt! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bert77 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen je blokkade uit het systeem halen. Veel plezier met het spel maar let wel op dat je straks toch niet een onverwachte rekening krijgt! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bert77 . Welkom hier!

Is het inmiddels gelukt je blokkade te beheren? Net als @Energieboy zeg ook ik; kijk wel uit waar je mee in zee gaat, he? :-). Ik zeg niet dat dit niet in orde is, want ik weet niet waar het over gaat. Het zou alleen zonde zijn als je hierdoor straks alsnog rekeningen krijgt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic