Beantwoord

Blokkade

  • 21 december 2020
  • 9 reacties
  • 435 keer bekeken

Hoi,

Mensen kunnen mij niet meer bereiken via telefoon of sms en worden meteen doorgeschakeld naar de voicemail. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Sanne93 21 december 2020, 13:38

Heb inmiddels een onderzoek aangemaakt.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @Sanne93 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Direct doorverbinden naar je voicemail uitzetten :wink:
Voor meer info, hoe te doen, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/voicemail

Uitzetten gaat heel makkelijk via bellen naar 12330 (gratis)

Kan ook dit gratis nummer zelf niet bereiken.

Telefoon geeft aan dat mobiele netwerk

onbereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +23

Kan ook dit gratis nummer zelf niet bereiken.

Telefoon geeft aan dat mobiele netwerk

onbereikbaar is.

Misschien dat @Steven Vodafone je kan helpen?
Als je bij je profielinstellingen al je gegeven invult, dan kan hij met je mee kijken.

Ik heb gelijk even je nummer gecontroleerd @Sanne93
Ik zie dat er geen blokkade op je nummer staat.
Heb je het toestel al eens herstart? 

Ik heb gecontroleerd of de doorschakeling voor de voicemail correct staat. Deze staat goed. 
Heb je al eens de network check doorlopen? 

Heb de network check doorlopen en op mijn locatie zouden geen problemen moeten zijn met het netwerk.

 

Heb je aan het einde ook een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's @Sanne93 

Heb inmiddels een onderzoek aangemaakt.

Super @Sanne93, hierdoor gaan mijn collega's hiermee aan de slag voor je. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je.