JochemVVV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld door allerlei Nederlandse nummers

Goedemorgen, 

Sinds afgelopen week word ik elke dag wel 5x gebeld door allerlei. 
 

De eerste keer dat ik gebeld werd had ik hem gemist dus belde ik wel vijf keer terug, er werd niet opgenomen. Het nummer gaf aan dat het uit Terneuzen kwam. 
 

Een dag daarna werd ik opnieuw gebeld door een nummer uit Goes, toen ik opnam kreeg ik een heel onduidelijke Engelse man aan de lijn en heb ik snel opgehangen. 
 

Nu heb ik al verschillende verhalen gelezen op het Internet hier over maar ik kan nergens een oplossing vinden. Ook is geen enkel verhaal eigenlijk hetzelfde als wat ik hier boven beschrijf. 
 

Ik ben ook 2x door een 06 nummer gebeld terwijl wanneer ik terugbelde lieten beide personen weten (toevallig 2X oude dames) dat ze niet hadden gebeld. 
 

Iemand die mij alsjeblieft hier mee kan helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @JochemVVV . Welkom hier!

Wat irritant dat je steeds gebeld wordt door nummers die je niet kent. Ik snap dat je hier gek van wordt. 
Het is wel een lastige. Zijn het bijvoorbeeld callcenters, dan kunnen we hier natuurlijk weinig tegen doen. Overlast kan je wel melden op onze site, maar dit is toch meer van toepassing wanneer je vaker door hetzelfde nummer wordt gebeld en er ook daadwerkelijk opgenomen is. 

Mijn algemene advies; laat je telefoonnummer niet zomaar op plekken achter. Bij winacties, openbare fora/social media of dergelijke. 

 

Toevoeging; ik heb wat van de nummers uit je bericht opgezocht op Google. Ik vind vrij weinig, maar bijvoorbeeld 0433610345 lijkt het nummer van een tandartspraktijk te zijn, dus dat lijkt me verder gewoon oké. 0478852604 heb je teruggebeld zie ik. Dat was het nummer waar niet opgenomen werd? 
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @JochemVVV . Welkom hier!

Wat irritant dat je steeds gebeld wordt door nummers die je niet kent. Ik snap dat je hier gek van wordt. 
Het is wel een lastige. Zijn het bijvoorbeeld callcenters, dan kunnen we hier natuurlijk weinig tegen doen. Overlast kan je wel melden op onze site, maar dit is toch meer van toepassing wanneer je vaker door hetzelfde nummer wordt gebeld en er ook daadwerkelijk opgenomen is. 

Mijn algemene advies; laat je telefoonnummer niet zomaar op plekken achter. Bij winacties, openbare fora/social media of dergelijke. 

 

Toevoeging; ik heb wat van de nummers uit je bericht opgezocht op Google. Ik vind vrij weinig, maar bijvoorbeeld 0433610345 lijkt het nummer van een tandartspraktijk te zijn, dus dat lijkt me verder gewoon oké. 0478852604 heb je teruggebeld zie ik. Dat was het nummer waar niet opgenomen werd? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic