olavdutchvoice

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedkoper abonnement

Goededag,

 

Ik denk dat ik een goedkoper abonnement wil. Het ziet er naar uit dat ik teveel betaal, ik verbruik nooit mijn data.

 

Ik zou ook graag de ziggo/ vodafone korting willen ontvangen. 

 

Vriendelijk bedankt.

Olav van Zijl. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @olavdutchvoice 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het verlagen van je abonnement kan natuurlijk altijd. Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wil je deze wijzigen, bel dan naar 0800-2266789 (Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen). 


Vodafone Ziggo combi korting krijg je natuurlijk alleen als je Ziggo en Vodafone afneemt. Wanneer je op het zelfde adres je abonnement afsluit dan ziet VodafoneZiggo vanzelf dat je bij beide klant bent en dan krijg je deze korting. Heb je nog geen Ziggo, dan zal je deze eerst moeten aanschaffen. Voor meer info verwijs ik je dan naar de website van Ziggo. Heb je al wel Ziggo, dan controleren ze bij Vodafone en Ziggo of je adres hetzelfde is en dan krijg je de korting vanzelf! Lekker makkelijk toch 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @olavdutchvoice 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het verlagen van je abonnement kan natuurlijk altijd. Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wil je deze wijzigen, bel dan naar 0800-2266789 (Goed om te weten: alleen de eigenaar van het abonnement kan het abonnement laten wijzigen). 


Vodafone Ziggo combi korting krijg je natuurlijk alleen als je Ziggo en Vodafone afneemt. Wanneer je op het zelfde adres je abonnement afsluit dan ziet VodafoneZiggo vanzelf dat je bij beide klant bent en dan krijg je deze korting. Heb je nog geen Ziggo, dan zal je deze eerst moeten aanschaffen. Voor meer info verwijs ik je dan naar de website van Ziggo. Heb je al wel Ziggo, dan controleren ze bij Vodafone en Ziggo of je adres hetzelfde is en dan krijg je de korting vanzelf! Lekker makkelijk toch 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @olavdutchvoice . Welkom hier!

 

Als ik het goed begrijp wil je graag wat hulp bij je keuze? Natuurlijk is het altijd zonde om te veel voor je abonnement te betalen als je hier geen gebruik van maakt. Daarbij is Ziggo en Vodafone combineren ook zeker een heel fijn voordeel. 
Wil je je gegevens in je profiel aanvullen met in elk geval je adresgegevens en je telefoonnummer? Dan kan ik je wat specifieker adviseren :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic