1
Vraag
2
Reacties
Sunflower107

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kosten bellen

Hoe kan het zijn dat ik voor bellen naar hetzelfde nummer de ene keer wel en de andere keer geen kosten doorberekend krijg? En waarom valt dat niet onder de bundel?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sunflower107,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over het bellen van een nummer. 
Je hebt in je abonnement een x aantal minuten zitten waarmee je mag bellen naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers. Zijn de minuten op en ga je door met bellen, dan maak je kosten buiten de bundel.
Je kunt bij onze Start abonnementen de BloX Onbeperkt Bellen aanzetten voor 4,00 euro per maand. Hiermee bel je onbeperkt naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers.

Bel je naar 008, 0906 of 09000 nummers, dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Via hier zie je welke tarieven er gelden voor jouw abonnement. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Sunflower107 ,

Zijn je belminuten wellicht op? Heb je gebeld met een 0900 0906 of 0909 nummer?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sunflower107,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over het bellen van een nummer. 
Je hebt in je abonnement een x aantal minuten zitten waarmee je mag bellen naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers. Zijn de minuten op en ga je door met bellen, dan maak je kosten buiten de bundel.
Je kunt bij onze Start abonnementen de BloX Onbeperkt Bellen aanzetten voor 4,00 euro per maand. Hiermee bel je onbeperkt naar Nederlandse vaste- en mobiele nummers.

Bel je naar 008, 0906 of 09000 nummers, dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Via hier zie je welke tarieven er gelden voor jouw abonnement. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic