Nicky stempher

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

ik krijg net een mail dat ik 10 gb databundel aangevraagd heb. Dit is helemaal niet zo. Ik wil niet meer betalen. Heel vreemd vindt ik het.

 

groetjes Nicky

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nicky stempher 
Heb je hiervoor extra kosten gekregen?
Ik kijk graag met je mee naar wat er gebeurd is.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Ook hoor ik graag wat er in het bericht exact stond en wanneer je dit bericht ontvangen hebt. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nicky stempher 
Is het niet een bericht dat je deze gratis krijgt of moet je er ook voor betalen?
Kijk even in je My Vodafone of je hier nu kosten voor hebt gemaakt of niet. Misschien is het wel een gebaar vanuit Vodafone? Maar het kan natuurlijk ook een menselijke fout zijn geweest en dan moet het aangepast worden. Op de momenten zoals nu kunnen er fouten gemaakt worden, zeker omdat mensen nu ook massaal thuis zitten en de klantenservice op deze manier moet doen.

Kijk eerst even of je kosten hebt gemaakt, zo ja, laat het hier weten en dan kan een moderator van Vodafone het voor je in orde maken. Heb je geen kosten gemaakt, dan zou ik het zo laten en er van genieten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nicky stempher 
Heb je hiervoor extra kosten gekregen?
Ik kijk graag met je mee naar wat er gebeurd is.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Ook hoor ik graag wat er in het bericht exact stond en wanneer je dit bericht ontvangen hebt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog geen gegevens mogen ontvangen @Nicky stempher. Mocht er geen reactie komen binnenkort, dan wordt het topic gesloten.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic