redpanter3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe bestelling annuleren

Ik heb gisteren een abonnement bij bij jullie genomen van 6gb sim only start xl van 18.50 maar heb van jullie een voucher code gehad en dat is ** Vouchercode verwijderd door moderator ** een 6 GB Abonnement van 15 euro per maand en die zou ik dus nu willen hebben kunnen jullie dit regelen. 

 

BVD

P  Steij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @redpanter3 ,

 

Welkom op het Vodafone forum!

 

Zou je wellicht even je berichtje kunnen aanpassen i.v.m. de voucher code (dit is een openbaar forum). Dit kun je doen door op de drie puntjes te klikken naast je bericht.

 

Ik adviseer je even contact op te nemen met de klantenservice. Via het forum is dit in het weekend helaas niet mogelijk. De klantenservice is bereikbaar via de telefoon, chat of social media.

 

Geniet van het mooie weer en nog een prettig weekend!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @redpanter3 ,

 

Welkom op het Vodafone forum!

 

Zou je wellicht even je berichtje kunnen aanpassen i.v.m. de voucher code (dit is een openbaar forum). Dit kun je doen door op de drie puntjes te klikken naast je bericht.

 

Ik adviseer je even contact op te nemen met de klantenservice. Via het forum is dit in het weekend helaas niet mogelijk. De klantenservice is bereikbaar via de telefoon, chat of social media.

 

Geniet van het mooie weer en nog een prettig weekend!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @redpanter3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe heb je deze vouchercode ontvangen? Stond dit in een mail? Zo ja, dan zal er in die mail ook een link hebben gestaan om dan op die pagina de code in te vullen. Denk dat je nu gewoon online hebt aangemaakt en dat was niet de bedoeling. 

Je kan je nieuwe abonnement binnen 14 dagen opzeggen en dan opnieuw aanvragen met de code. Maar doe dit alleen als er echt in de mail een link aanwezig is (friends en familie korting, klopt dat?). Neem contact op met de klantenservice van Vodafone en zorg dan dat je eerste abonnement weer stopt en dan opnieuw aanvragen met de code. In ieder geval, de klantenservice kan je helpen. Wij als klanten onder elkaar kunnen dit niet en er is in het weekend niemand van Vodafone aanwezig om je te helpen. 

Meer info over annuleren abonnement, als bovenstaande is zoals ik denk dat het is, kan je hier vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#annuleren

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @redpanter3 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je een vouchercode hebt ontvangen. Een abonnement met 6 GB voor €15,- per maand is wel een erg leuk prijsje! Zoals @SamsungExpert en @Energieboy al aangaven is de kortste klap om hierover even te bellen met onze klantenservice. Heb je inmiddels al contact gehad en is alles geregeld?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic