Joël900

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

oplichtingmail? - 3 keer dezelfde

Hallo

ik heb zonet drie e-mails van jullie gekregen, met de naam ‘Cadeautje voor de zomer’ klopt dit? Of kan dit een scam mail zijn?

 

Vriendelijke groet Joël 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Joël900 ,

 

Iemand op kantoor heeft iets te enthousiast op de knop gedrukt om de mail te versturen, het kan daardoor zo zijn dat je drie mails hebt ontvangen met het onderwerp Cadeautje voor de zomer.

 

Andere klanten was het ook opgevallen dat de mail meerdere malen was verstuurd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Joël900 ,

 

Iemand op kantoor heeft iets te enthousiast op de knop gedrukt om de mail te versturen, het kan daardoor zo zijn dat je drie mails hebt ontvangen met het onderwerp Cadeautje voor de zomer.

 

Andere klanten was het ook opgevallen dat de mail meerdere malen was verstuurd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
SamsungExpert wrote:

Hoi @Joël900 ,

 

Iemand op kantoor heeft iets te enthousiast op de knop gedrukt om de mail te versturen, het kan daardoor zo zijn dat je drie mails hebt ontvangen met het onderwerp Cadeautje voor de zomer.

 

Andere klanten was het ook opgevallen dat de mail meerdere malen was verstuurd.

Hmm, ik heb dan niet ontvangen. Misschien wat 1 van die 3 mailtjes niet voor die klant maar voor mij? Heb er nog niemand over gehoord in mijn familie, dus ik ben dan wel benieuwd waar de mail over gaat en wie er nog meer deze hebben mogen ontvangen en waarom ik niet 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Joël900 . Welkom hier!

Na 3 mails weet je het wel, zou je zeggen :'-). Gaat het om deze actie?  Zo ja; die is inderdaad wel van ons ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic