Anonymous
Niet van toepassing

sms komt heel laat binnen

Ik ontvang een sms pas na 1 uur of later.. Als ik een bericht verstuur precies hetzelfde.  Is er een storing gaande? Nogal lastig als je probeert in te loggen bij digid en je sms code is maar 4 minuten geldig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

nog ff een update… ik ben erachter wat het probleem is.. Ik heb vandeweek de corona-app geinstalleerd , en die vereist dat de bluetooth continue aanstaat. Ik weet niet waarom maar op 1 of andere manier heeft die een conflict met mijn berichten app. Ik kwam er toevallig achter omdat ik een andere sms app wilde downloaden en dat ging dus ook niet. Bleef maar op 35% staan en ging niet verder, terwijl ik gewoon internet had.  Als ik mijn bluetooth uitzet dan komen de berichten gelijk binnen en kan ik gewoon weer downloaden van de playstore.

Dus die bluetooth laat ik maar ff uit staan 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pox-ie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Alle storingen die er zijn binnen Vodafone kan je terug vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Zelf heb ik geen sms probleem, dus iets landelijks zal het niet zijn. Eventueel even je simkaartje uit je telefoon halen en weer opnieuw erin stoppen en kijken wat er dan gebeurd. Je zou nog kunnen kijken wat er gebeurd als je je eigen simkaart in een ander toestel stopt. Kijken of het dan wel werkt. 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb het geprobeerd op mijn werktelefoon en de telefoon van mijn vrouw...ook allebei vodafone en die hebben hetzelfde. SMS komt na een uur pas aan. Net nog geprobeerdnog steeds niet binnen

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, vreemd. Als er geen storing is dan zou ik de klantenservice bellen (1201 - 0800-0560 via je telefoon) en vragen of ze je nummer een reset willen geven. Misschien helpt het. Of anders wachten tot na het weekend, dan is er hier weer iemand van Vodafone aanwezig. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @pox-ie.

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik zie dat @Energieboy  je aardig al wat tips heeft gegeven. 
Ervaar je nog steeds dat SMS'jes laat aankomen? Gaat het hier om SMS’jes van bedrijven of ook SMS'jes van andere personen? 
 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

hoi @Steven Vodafone  ik heb ff een paar dagen gehad waarbij ik de sms na zo'n 3 minuten kreeg, maar nu weer getest en ik wacht nu al 15 minuten en nog niks. Ik kan wel berichten verzenden en die komen gelijk aan bij mijn vrouw (vodafone) en werktelefoon (kpn)  Als ik een bericht terug stuur dan zie ik niks verschijnen, dus via telefoon en via websites die sms controle codes sturen krijg ik met vertraging de sms binnen.

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

nog ff een update… ik ben erachter wat het probleem is.. Ik heb vandeweek de corona-app geinstalleerd , en die vereist dat de bluetooth continue aanstaat. Ik weet niet waarom maar op 1 of andere manier heeft die een conflict met mijn berichten app. Ik kwam er toevallig achter omdat ik een andere sms app wilde downloaden en dat ging dus ook niet. Bleef maar op 35% staan en ging niet verder, terwijl ik gewoon internet had.  Als ik mijn bluetooth uitzet dan komen de berichten gelijk binnen en kan ik gewoon weer downloaden van de playstore.

Dus die bluetooth laat ik maar ff uit staan 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik vond het al een rare situatie @pox-ie. Dankjewel voor de terugkoppeling! 
Maar wel apart dat een andere app dit tegenhoudt. Dit zou niet mogen. Wat je zou kunnen doen is deze feedback delen met de ontwikkelaars van de Corona app.
Dan kunnen zij dit ook weer verhelpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic