Maartenb88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Specificatie van mislukte uitgaande oproepen

Ik heb de afgelopen maanden heel veel gebeld voor mijn werk en ben nu op zoek naar een lijst van alle gebelde nummers die niet tot een gesprek zijn gekomen. Dit kan zijn doordat er niet opgenomen werd, ik weggedrukt werd, of er een foutief nummer ingevoerd is. Hoe kan ik deze lijst met mislukte gesprekken krijgen?

Op de specificatie bij de factuur staan namelijk alleen de gelukte gesprekken..

Ter info: Ik bel met een Iphone 7, en heb het Red essential pakket.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Maartenb88 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan alleen de geslaagde gesprekken bij Vodafone opvragen via My Vodafone. Maar gesprekken die je niet hebt gevoerd omdat je bent weggedrukt of welke reden dan ook, dat houden ze bij Vodafone niet bij.

Daarvoor kan je in je telefoon kijken:
Kies het telefoontje (groene icoon) - onderop kies je voor Recent

Daar kan je alle gesprekken zien die je hebt gebeld en als je dan op de i, erachter, klikt, dan kan je ook zien hoe lang je er mee hebt gebeld. Als je dan ziet dat er maar 5 seconden staat, dan weet je dat je die persoon NIET hebt gesproken 🙂

Even wat werk, maar dan weet je het wel. Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Maartenb88 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan alleen de geslaagde gesprekken bij Vodafone opvragen via My Vodafone. Maar gesprekken die je niet hebt gevoerd omdat je bent weggedrukt of welke reden dan ook, dat houden ze bij Vodafone niet bij.

Daarvoor kan je in je telefoon kijken:
Kies het telefoontje (groene icoon) - onderop kies je voor Recent

Daar kan je alle gesprekken zien die je hebt gebeld en als je dan op de i, erachter, klikt, dan kan je ook zien hoe lang je er mee hebt gebeld. Als je dan ziet dat er maar 5 seconden staat, dan weet je dat je die persoon NIET hebt gesproken 🙂

Even wat werk, maar dan weet je het wel. Succes!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic