Jeffreyslotboom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Ik ben een week geleden al bij Vodafone geweest in Doetinchem om te verlengen maar er was iets met me nummer.. Vodafone zal me een sms of een mail doen.. nu na lang wachten schiet mijn geduld nu wel een beetje op.. hoe staat jet er nu voor en hoe nu verder..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jeffreyslotboom 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel vervelend en begrijp dat je graag antwoord wil. Dit is een klanten helpen klanten Community en niet mogelijk, om als klanten onder elkaar je te helpen. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice of door nog even te wachten tot maandag, dan komt er een Vodafone medewerker hier online en kan die met je mee kijken. 

Wil je wachten, vul dan alle gegevens van jezelf in bij je profielinstellingen. Dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jeffreyslotboom 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is natuurlijk heel vervelend en begrijp dat je graag antwoord wil. Dit is een klanten helpen klanten Community en niet mogelijk, om als klanten onder elkaar je te helpen. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice of door nog even te wachten tot maandag, dan komt er een Vodafone medewerker hier online en kan die met je mee kijken. 

Wil je wachten, vul dan alle gegevens van jezelf in bij je profielinstellingen. Dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Jeffreyslotboom 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je jouw Vodafone abonnement wilt verlengen! Heb je toevallig de SMS of e-mail al ontvangen? Zo niet, dan wil ik je vragen om jouw volledige gegevens in je profiel te vermelden. Ik weet nu namelijk op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. Geef je mij een seintje? Dan neem ik een kijkje achter de schermen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic