sbroekhuizen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag over verlenging

Aangezien mijn RED Essential abonnement ten einde loopt mag ik deze weer verlengen.

Wanneer ik hetzelfde pakket neem krijg ik van Vodafone 5 GB extra bij mijn RED Essential abonnement (= standaard 10 GB p/maand), dus in totaal 15 GB p/maand. De uitleg hierbij geeft aan dat ze blij zijn met mij als klant en daarom dit cadeautje van 5 GB p/maand extra geven.

 

Nu heb ik ook Ziggo dus dan worden mijn GB's verdubbelt, echter als ik dit selecteer krijg ik de normale verdubbeling van 10GB p/maand (dus 20 GB p/maand) in plaats van 15 GB x 2 = 30 GB p/maand.

Klopt dit wel? Of krijg je enkel een extra cadeau wanneer je geen lid van Ziggo bent?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je weer wil verlengen. Dit is eigenlijk een vraag voor iemand van Vodafone. Aangezien die in het systeem kunnen kijken wat voor een abonnement je hebt, op welke voorwaarden. Het kan zijn dan je nu 2x 15GB krijgt maar misschien had je al 2x 5GB en krijg je nu 5GB er bij en is het niet voor deling om op deze manier te doen door de nieuwe prijzen en voorwaarden. 

Je kan altijd de klantenservice bellen, of een chat starten, en anders kan je ook langs een Vodafone winkel gaan. Eventueel zou je hier nog kunnen wachten tot iemand van Vodafone je verder helpt. In dat geval moet je bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. Vanaf morgen zijn die weer hier online om te helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @sbroekhuizen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je weer wil verlengen. Dit is eigenlijk een vraag voor iemand van Vodafone. Aangezien die in het systeem kunnen kijken wat voor een abonnement je hebt, op welke voorwaarden. Het kan zijn dan je nu 2x 15GB krijgt maar misschien had je al 2x 5GB en krijg je nu 5GB er bij en is het niet voor deling om op deze manier te doen door de nieuwe prijzen en voorwaarden. 

Je kan altijd de klantenservice bellen, of een chat starten, en anders kan je ook langs een Vodafone winkel gaan. Eventueel zou je hier nog kunnen wachten tot iemand van Vodafone je verder helpt. In dat geval moet je bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kunnen ze gelijk met je mee kijken. Vanaf morgen zijn die weer hier online om te helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @sbroekhuizen 

 

Welkom op de Vodafone Community! 
Leuk om te lezen dat je mag verlengen. Ik kijk graag met je mee naar je huidige abonnement en van welke actie je gebruik hebt gemaakt.
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Ik hoor graag van je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic