BT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik op mijn persoonlijk dashboard van de my Vodafone app wel het tegoed meteen bekijken en niet de rekeningen

Ik krijg als ik de app my Vodafone ope n meteen mijn tegoed te zien maar niet mijn rekeningen dat snap ik niet want bij iedereen die Vodafone heeft is dat te zien echter niet bij mij ben er zo langzamerhand ziek van er is altijd wel iets wat het niet doet. Hoe kan ik de rekeningen op het openen van het beginscherm krijgen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @BT . Welkom hier. 

Ik moet zeggen, ik begrijp je niet volledig op dit moment. Om je rekeningen in te kunnen zien, moet je kiezen voor rekeningen. Lukt dat wel? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @BT 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nou nou, je bent er zat van. Jammer dat je geen goede ervaring hebt met de My Vodafone app. Maar als ik mijn app open zie ik ook niet direct mijn rekeningen in beeld. Ik moet daar ook eerst voor kiezen, sterker nog, ik zie niet eens direct mijn data. 

Zie wat ik krijg:

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @BT . Welkom hier. 

Ik moet zeggen, ik begrijp je niet volledig op dit moment. Om je rekeningen in te kunnen zien, moet je kiezen voor rekeningen. Lukt dat wel? 

BT
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo als de app download dan zie je de eerste pagina en die meld het tegoed en ook in feite de rekeningen en dan kan je onderaan tegoe en rekeningen inzien alleen op die eerste pagina geeft hij wel tegoed aan maar geen rekeningen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @BT 
Plaats hier een plaatje van waar je het over hebt. Want het is best een beetje onduidelijk. Wat zie jij als eerste scherm als je de app opent? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic