Beantwoord

Ziggo niet beschikbaar

  • 28 december 2020
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

  • Ontdekker
  • 1 reactie

Ziggo niet beschikbaar bij mij thuis. 

Heb red essential abonnement. Zou het willen verlengen met 2 jaar, mits korting toegepast kan worden

Zowel op chat als telefonisch hebben ze me geen korting kunnen geven van 5 euro.

2 euro korting via friends and family zou aangeboden kunnen worden, maar dat kan ik zelf ook wel regelen

Andere voordelen als dubbele data heb ik niet nodig eigenlijk. 

Iemand anders heeft wel korting gekregen begin van het jaar. 

Kan wel wat hulp of advies gebruiken denk ik

Anders moet ik misschien maar verder kijken voor combi kortings bij andere providers? 

icon

Beste antwoord door Steven Vodafone 29 december 2020, 08:27

Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden @Eak.
Ik heb je een privebericht gestuurd. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hoi @Eak 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een brutaal mens heeft de halve wereld, gelijk heb je 😉. Maar eigenlijk kan ik ook niets anders zeggen dan dat ik gedaan heb bij de topic, die je zelf al aangeeft. Normaal gezien is er een regeling als je geen Ziggo kan afsluiten, dat ze dan toch een korting kunnen regelen. Nou ja, normaal gezien… laat ik zo zeggen dat ik hier meer mensen heb gesproken die wel een korting kregen. Maar of dat nu 5,- euro zal zijn geweest, dan kan ik je niet zeggen. Is ook wel een hele hoge korting die je vraagt, als ik zo vrij en eerlijk mag zeggen 😊

Alleen iemand van Vodafone kan je daar mee helpen. Misschien dat er nog een Vodafone medewerker hier online je kan helpen met een korting? Je zal dan even moeten wachten tot deze je bericht heeft gelezen en die kan er naar kijken. Vul bij je profielinstellingen je gegevens in en dan kijken ze met je mee. 

Succes en wie weet levert het nog iets op 👍😉
Alvast een gezond, en bereikbaar 2021 gewenst (wel of niet bij Vodafone 😊)

Hoi @Eak 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een brutaal mens heeft de halve wereld, gelijk heb je 😉. Maar eigenlijk kan ik ook niets anders zeggen dan dat ik gedaan heb bij de topic, die je zelf al aangeeft. Normaal gezien is er een regeling als je geen Ziggo kan afsluiten, dat ze dan toch een korting kunnen regelen. Nou ja, normaal gezien… laat ik zo zeggen dat ik hier meer mensen heb gesproken die wel een korting kregen. Maar of dat nu 5,- euro zal zijn geweest, dan kan ik je niet zeggen. Is ook wel een hele hoge korting die je vraagt, als ik zo vrij en eerlijk mag zeggen 😊

Alleen iemand van Vodafone kan je daar mee helpen. Misschien dat er nog een Vodafone medewerker hier online je kan helpen met een korting? Je zal dan even moeten wachten tot deze je bericht heeft gelezen en die kan er naar kijken. Vul bij je profielinstellingen je gegevens in en dan kijken ze met je mee. 

Succes en wie weet levert het nog iets op 👍😉
Alvast een gezond, en bereikbaar 2021 gewenst (wel of niet bij Vodafone 😊)

Dan is dit wel het eerste keer dat ik brutaal ben na vele jaren klant bij VF, 🙃. 

Korting van 5 euro is standaard toch bij ziggo? Andere voordelen laat ik dan wel zitten

 

Ook mijn beste wensen voor 2021 voor iedereen die dit leest

Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden @Eak.
Ik heb je een privebericht gestuurd.