Hartss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruilactie vodafone likewise

8-3-2024 heb ik een oude apple telefoon op gestuurd naar Likewize ivm met de inruilactie, omdat ik s24 heb gekocht. Deze is opgestuurd via post.nl. nu heb  ik al 2 keer een herinnering gekregen dat ik  mijn telefoon moet opsturen, omdat de deal anders verloopt.  Via postnl zeggen ze toestel niet gevonden.. Mailtjes gestuurd naar Likewize maar er komt van hun zijde geen reactie. De telefoon was biet veel meer waard. Maar die 200 euro had ik toch graag gehad. Daarom ook eerder mijn telefoonabonnemet verlengd. Het ziet er naar uit dat uk niks meer krijg. Heb er geen vertrouwen in. Vodofone hoe kunnen we dit oplossen?   Graag ontvang ik van u een reactie.

Met vriendelijke groet, heidi

 
19 Reacties 19
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Heb er vertrouwen in dat het goed komt. Zoals je misschien op de community al hebt kunnen lezen zijn er wel meer mensen die last hebben met Likewise. Ze hebben het erg druk met deze actie en lopen daarom iets achter met alle verwerkingen. Niet gelijk denken dat het allemaal mis gaat, heb vertrouwen en lees deze community door.

Cecilia is werkzaam bij Vodafone en deze ziet je bericht morgen en dan zal ze wel reageren. Heb daarom nog even geduld en dan komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. Het is in ieder geval wel erg belangrijk dat je je toestel aangetekend hebt verzonden. 

image.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Hartss, goedemorgen en welkom hier!

Ondanks dat het toestel misschien zelf niet veel waard meer was, met een leuke actie wil je daar wel gebruik van kunnen maken. De actie zelf is een groot succes geweest, waardoor het op dit moment langer duurt dat het toestel als ontvangen is geregistreerd en geïnspecteerd wordt. Dit kan soms maximaal 14 dagen duren. Je geeft aan dat je het toestel op 8 maart naar LikeWize hebt verstuurd en dat Track en Trace van Post NL aangeeft dat de zending niet is gevonden. Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij het volgende toesturen?

* Verzendbewijs (inclusief Track en Trace van Post NL website)

* IMEI nummer + merk en model toestel
* Aanmeldnummer LikeWize 

Graag de informatie over je toestel + het aanmeldnummer vermelden in jouw Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie'. De Track en Trace mag je hier altijd delen.

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, ik heb ook een probleem met likewize en de inruilactie helaas. Heb mijn telefoon al 2 weken binnen en toen meteen al het formulier ingevuld om een promo code te ontvangen. Maar tot op heden nog geen enkele mail gehad met daarin een promocode voor de extra inruilactie. Al verschillende keren geprobeerd likewize te bellen maar ze nemen niet eens op. Hoe kan ik nu eindelijk aan de promocode komen, zodat ik de inruilactie kan gaan regelen? Het duurt allemaal wel erg lang eerlijk gezegd...heb dus geen eens een idee of mijn formulier dus goedgekeurd is. Kan me best voorstellen dat het soms even kan duren, maar als een promocode opsturen al zo lang duurt, dan vrees ik voor de rest van de inruilactie en het storten van de 200 euro extra inruil. Mvg Greet

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb overigens de bestelling gedaan op 3 maart, dus net binnen de tijd, alleen de telefoon werd pas een aantal dagen later geleverd. De besteldatum van 3 maart stond ook op het formulier wat ik mee heb gestuurd voor de aanmelding voor de promocode.

Beekie!

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vodafone Inruildeals is pure misleiding!!

Scam van een multinational! 
Stuur dit door (liken) zodat je er niet intrapt zoals ik!!
 
Hoe zit het precies?
Vodafone belooft je 200 euro extra inruilkorting indien je je oude toestel inruilt bij de aanschaf van een Samsung S24 in januari. Op basis van die aanbieding heb ik een abonnement met toestel afgesloten met nummerbehoud (overgestapt van ODIDO). 22 januari wordt mijn toestel netjes geleverd met een pakbon en een contract (waarop duidelijk staat dat ik een S24 heb gekocht.)
 
en nu komt ie: De actievoorwaarden schrijven voor dat je een aankoopfactuur moet opsturen naar Likewize om een actiecode te krijgen. (Benodigd om mee te sturen met het oude toestel). Maar ik heb geen aannkoopfactuur gekregen van alleen het toestel want die bestaat ook helemaal niet! 
 
Likewize geeft mij dus geen actiecode (als ik het contract opstuur of de pakbon of de bestelorder)en houdt volstarrig vast aan het woordje aankoopfactuur. 
De klantenservice van Vodafone helpt je niet want als iets buiten het script omgaat dan weten ze het niet meer. Circa 10x heb ik gebeld met Vodafone en elke keer kreeg ik andere medewerkers die steeds een ander antwoord gaven maar nooit kreeg ik een helpende hand. Supervriendelijk houden ze je aan de praat en eentje beloofde zelfs terug te bellen als het niet geregeld was maar heeft dat nooit gedaan! Bedankt Ozer. En de jongens van Likewize zoals Hristiyan

 

voor jullie hulp. (NOT)
 Policy is als je langer dan een half uur aan de lijn bent dat de verbinding wordt verbroken. Ze maken cases aan en dan moet je 5 dagen wachten maar je krijgt noot de gevraagde aankoopnota. Want die bestaat niet. De winkelmedewerkers helpen je niet omdat het abonnement via de website is afgesloten maar herkennen het verhaal.
M.a.w. Van het kastje naar de muur!!! Vodafone licht je dus gewoon op samen met Likewize. en nu lees ik dus dat als je wel een promo code hebt je nog de cashback niet krijgt want dan hebben ze zogenaamd je toestel iet gekregen!!! Goed geregeld Vodafone!
 
Nogmaals trap er niet in en Vodafone ga je schamen voor zo’n walgelijk beleid!

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Greet51 
Ik kijk graag de status voor je na. Zoals je zelf al aangeeft zie ik netjes de orderdatum van 3 maart terug op de factuur die nodig is voor de aanvraag. Wil je in jouw Community profiel vermelden welk e-mailadres je hebt gebruikt bij de aanvraag en welk mobiel nummer? En op welke dag je de aanvraag hebt ingediend? Dan ga ik even voor je informeren naar de status van de aanvraag. 

@Beekie! Je hebt je verhaal op meerdere plekken op de Community gedeeld. Ik heb zojuist gereageerd in je eigen topic en ik wil je ook vriendelijk vragen om het contact daar verder te laten verlopen. Dat houdt de Community overzichtelijk 🙂

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, dank voor je reactie. Mijn email/ tel nr en datum van de aanvraag kan ik zeker aan je doorgeven. Maar moet dat in een privé bericht? Of gewoon via deze weg? Want als het goed is staan mijn email en tel nr in mijn profiel vermeld. De aanvraag heb ik als het goed is op vrijdag 8 maart gedaan. Mvg Greet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Super dat de juiste informatie al in je Community profiel stond @Greet51. Ik heb de situatie intern uitgezet bij LikeWize en heb jouw gegevens, de factuur en de datum van aanmelding daarbij vermeld. Zodra ik meer informatie heb, dan hoor jij weer van mij 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @Greet51 
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met daarin de promocode 🙂

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok dankjewel! Ga ik zo proberen of het invullen allemaal lukt en werkt. Begrijp dat het handig is om de telefoon aangetekend te versturen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Graag gedaan @Greet51. Mijn advies zou zijn om de zending wel aangetekend te versturen, want je verstuurt wel een kostbaar product en hierbij ben je altijd verzekerd. Vanuit mijn ervaringen op de Community met LikeWize is het toestel dan binnen maximaal 14 dagen geïnspecteerd en heb jij het bedrag op je rekening.

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, 

Ik heb zojuist de code geprobeerd maar hij geeft aan dat de code al een keer eerder is gebruikt helaas. Dus dit gaat hem niet worden. Er zitten 2 keer een 0 in. Heb ook nog de 0 als letter geprobeerd maar die code is niet correct. Hij geeft bij 2x 0 ( als cijfer) dus aan dat de code al een keer gebruikt is. Kan jij voor mij weer verder kijken?

Mvg Greet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Greet51 Zoals ik het zie is de eerste een nul (cijfer 0) en de tweede een hoofdletter O. Heb je die combinatie toevallig ook gebruikt? Ik hoor graag weer van je 🙂

Greet51

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Zoals jij de code nu beschrijft, daarvan zegt ie dat deze code niet klopt. Als ik de code zelf invoer of kopieer, dan zegt ie dat deze code al gebruikt is. Dus welke ik ook invoer, ze doen het allemaal helaas niet sorry.

Mvg Greet

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Greet51  Bedankt voor je snelle reactie! Ik zet dit direct voor je door naar mijn collega om te onderzoeken. Ik kom hierop uiteraard weer bij je terug 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Greet51 
Ik heb je opnieuw een privébericht gestuurd. Vergeet niet de actie dit weekend aan te melden. Alle promocodes komen namelijk vanaf maandag 1 april te vervallen, aangezien de actie dan is afgelopen.

marceldinghs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia

Ik ben al sinds 19 maart bezig om een promotiecode te krijgen. LikeWise zegt dat ik te laat aangevraagd heb maar de bestelling is gedaan op 3 maart. Dat is binnen de actie periode. Ik heb ook al vanalles geprobeerd via de 24/7 chat en er zijn al 2 cases voor Vodafone aangemaakt. De laatste staat al vrij lang open, zonder reactie. Mijn bestelnummer is 460077501. Kun jij een promotiecode code regelen? Dat zou fijn zijn!

marceldinghs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia : nog een toevoeging op mijn bovenstaande bericht. Hieronder de laatste reactie van LikeWize:

"Als u denkt dat u hiervoor in aanmerking komt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met Vodafone. Als zij uw verzoek goedkeuren, geef ik u graag een promotiecode."

Hopelijk kunt u mij helpen want deze 200 euro inruilactie was natuurlijk mede de reden om de S24 te kopen. Laat maar weten als u meer informatie nodig hebt.

Alvast bedankt,

Grtz.Marcel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @marceldinghs, welkom hier! 


Vanwege de feestdagen en het weekend heb ik je berichtje helaas niet eerder gezien dan vandaag.. Ik vind het heel vervelend om te moeten melden, maar de promo actie is volledig afgerond. Sinds Pasen is het promo tabblad verwijderd op inruildeals.vodafone.nl, zijn alle niet gebruikte codes gedeactiveerd en heb ik ook geen mogelijkheid meer om codes aan te vragen. Ik heb mijn contactpersoon van LikeWize nog benaderd hiervoor, maar hij gaf aan dat er helaas niets mogelijk meer is en de actie echt is afgelopen..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic