William01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden

Hallo,

 

Als wij een AppleWatch Ultra 2 proberen te activeren, dan krijgen wij de melding "OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden". De rechten voor de gebruiker staan voor zover ik dit zelf als beheerder in kan stellen goed.

 

Ik lees diverse topic's waaruit blijkt dat het waarschijnlijk ligt aan ons verouderde Red Pro Elite abonnement of het gebruik van extra Multi Data sims. Ik heb al geprobeerd dit via support op te lossen, maar krijg totaal geen response.

 

Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik zie diverse oplossingen voorbij komen door wat aanpassingen die ik zelf niet kan maken.

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @William01, welkom hier!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen. Als ik het My Vodafone account opzoek, dan zie ik gelijk dat jouw My Vodafone account er heel anders uitziet, namelijk als dat van een grootzakelijk of MKB account. Jouw account ziet er namelijk als volgt uit: 

 

Bij een kleinzakelijk account of particulier account ziet dit er dus anders uit:

Dit geeft dus gelijk aan dat de nummers vallen onder een MKB of grootzakelijke aansluiting. Dit verklaart gelijk de foutmelding, want daarbij kan OneNumber niet besteld worden. Je kan dit bespreken met de werkgever/contractant. De werkgever kan dan altijd contact opnemen via 085-1106905 om te bespreken/informeren wat er zou wijzigen als zij hun aansluiting bijvoorbeeld aanpassen naar kleinzakelijk. Dan zou je namelijk wel OneNumber kunnen bestellen.


William01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Dank voor je reactie. Ik ben de beheerder van onze mobiele telefonie en onze account manager geeft aan dat het zou moeten werken en ik anders met support contact op moet nemen. Ik heb dat geprobeerd, maar die reageren totaal niet. Kun jij nog iets betekenen of zal ik met jouw info naar onze accountmanager gaan in de hoop dan verder te komen?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @William01,

 

Vanaf hier kunnen we helaas niets voor je betekenen als het gaat om mkb/grootzakelijk. Je zou dan eventueel ook zelf nog contact op kunnen nemen met bovenstaand nummer en anders inderdaad overleggen met je accountmanager.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic