Stephanieklaare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice wachtrij

Tikte sta ondertussen al bijna 2uur in de wachtrij om even een blog geactiveerd te krijgen namelijk onbeperkt internet met een trager internet en kan hem zelf niet activeren omdat ik een oud abonnement had.. Jullie beginnen op KPN te lijken !!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Stephanieklaare

De BloX Beperkt Internet kan alleen worden ge-aktiveerd bij nieuwere abonnementen, die zijn afgesloten na 7 April 2014. Waarschijnlijk niet bij jouw oudere abonnement. Indien je zelf een BloX niet kunt aktiveren via MyVodafone. Dan kan een telefonische klantenservice medewerker dat ook niet voor jou doen.

Mijn advies: zet je huidige abonnement eerst om naar een vergelijkbaar RED-abonnement, als dat je nu hebt. Vergelijkbaar qua maandelijkse abonnementskosten. Dat mag volgens de Vodafone Manager Klantenservice. Zie de uitzending van RADAR van 15 september 2014, waarin hij dat toezegde.

En aktiveer bij jouw nieuwe abonnement de BloX Beperkt Internet via de MyVodafone App. Of de MyVodafone website.

Naar aanleiding van alle commotie rondom Vodafone, door RADAR, is het verschrikkelijk druk bij de telefonische klantenservice. En daar komen alle vragen rondom de Apple iPhone 6 nog bij.

Je abonnement omzetten kan via het gratis telefoonnummer: 0800 - 0560

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic