Goris328

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6171gn Stein heeft slecht tot geen bereik

Ik lees dat er werkzaamheden plaatsvinden. Wat houdt dat in? Krijgt oud Stein soms een nieuwe zendmast? Zou erg wenselijk zijn, want het bereik is abominabel, zeker binnen in huis.
82 Reacties 82
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bedankt voor jullie meldingen!

Kunnen jullie wel nog aangeven of jullie wel gewoon verbinding kunnen maken met 2G en of het op andere locaties (binnen Stein) wel naar behoren werkt? Dan kunnen we het doorzetten naar onze technische dienst.
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
GPRS is er wel, maar dat is veeeel te traag en daar betalen we niet voor ! En hoe het in de rest van Stein is weet ik niet. Dat zullen jullie toch zeker zelf beter weten aan de hand van de klachten die binnen komen.
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zowel Goris als ikzelf hebben reeds aangegeven slechts GPRS te ontvangen. Dit is 2G, daar kun je geen pagina meer mee openen. Het bereik op pc 6171 AJ (Mauritsweg) is wel toegenomen maar op 2G. Netwerk met 3G is op genoemde postcodes niet te ontvangen. Binnen Stein is wel op pc 6171 NL (voetbalveld de ster) wel 3G te ontvangen. De rest weet ik niet. Deze situatie bestaat sinds 19 september Over ik mij kan herinneren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het 3G signaal in Stein voorheen helaas ook niet op elke locatie optimaal was. Volgens onze informatie zijn de storingen verholpen waardoor het 2G netwerk in ieder geval weer gebruikt kan worden. We blijven daarnaast ons netwerk verbeteren om in de toekomst betere dekking te realiseren.
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste SER, bedankt voor deze humorvolle reactie. Het blijkt dat dit forum enkel een zoethoudertje is. Behalve de reactie van BasT staat er heen enkel zinnig antwoord. Feit blijft dat door een actie van jullie Vodafone het 3G netwerk in Stein om zeep geholpen is. Diverse meldingen dat vlg ons (Vodafone) de storing verholpen is en vervolgens doodleuk vermelden dat het 3G netwerk in Stein toch al niet goed functioneerde, iets wat idd duidelijk blijkt uit de gegeven reacties.... NOT. Er is niets hersteld wel gelapt. Persoonlijk ga ik de gemeente bedanken voor het verlenen van de werkvergunning betreffende de mast werkzaamheden en zal mij eens verdiepen in de klachtenprocedure bij Vodafone. Overigens zou het netjes staan als jullie de dekkingskaart eens zouden aanpassen want zoals de vorige melder al aangaf: de gaten in het Vodafone netwerk worden steeds groter. In het traject Den Haag-Stein en viceversa dien ik minstens 6x opnieuw aan te loggen met mijn pc en dat is 6x zoveel als eerder gebruikelijk sinds een half jaar. Suc6 met dit forum!
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb er inmiddels een femtocel voor moeten aanschaffen.
Het is allemaal begonnen met het verplaatsen van de masten van een hoog gebouw naar een veel lager gebouw.
Niet alleen Vodafone abbonees hebben problemen.
Komende maandag zou er aan gewerkt worden.........
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo WenW, zou mooi zijn maar hoe kom je aan die wijsheid?
Raymond74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste SeR,
 
Het is duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt. Op postcode 6171HX is de 3G dekking altijd uitstekend geweest, nooit problemen met ontvangst gehad. Sinds jullie werkzaamheden, nu 2 weken geleden, geen 3G meer, alleen nog GPRS.
 
Ik hoop dat dit spoedig opgelost wordt, anders moet ik mijn 4 abonnementen helaas oversluiten naar een andere provider.
Peter6171

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tijd dat ik mij hier ook maar eens mee bemoei.
woonbaar in gebied 6171HE in Stein en kan sinds de "werkzaamheden" ook ineens NIET meer het tot destijds goedwerkende 3G op!
 
Ik vindt het dan ook ZEER beschamend van Vodafone om hier neer te zetten dat de dekking toch al niet goed was... het was voorheen HIER anders WEL goed!
 
Dit duurt nu al 2 weken ongeveer en begin me nu DUIDELIJK te irriteren aan het feit dat er NIKS aan gedaan wordt!
Betaal me ondertussen wel blauw aan een vodafone RED abbo a 49 euro per maand die ik VÓÓr de werkzaamheden nog op een CORRECTE wijze kon gebruiken wat internet betreft!
 
NOGMAALS gebied 6171HE  functioneerd ook alleen maar het GPRS signaal ipv het voorheen goed functionerende 3G!!!!
Peter6171

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sinds de werkzaamheden rond 19 september is er ineens geen 3G netwerk meer mogelijk op postcode 6171HE Stein. voorheen functioneerde dit perfect. Ik weet niet wat jullie gedaan hebben maar het is momenteel al 2 weken hopeloos met het internetgebruik. Alleen maar gprs is mogelijk ineens.
 
Hebben jullie de mast weggehaald?????
en kom aub niet met het verhaal dat de dekking "toch al niet optimaal" was want dat verhaal kennen we ondertussen.
De dekking in Stein was vóór de 19e anders prima in orde met 3G!
 
 
ilonavb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds twee weken geleden slecht bereik op postcode 6171 KA in Stein. Bereik valt steeds weg waardoor gesprekken afgebroken worden tijdens het bellen. Ik heb vernomen dat er werkzaamheden aan een mast zijn geweest (Heb dit ook gezien) echter geven jullie aan dat het opgelost zou moeten zijn en het bereik weer goed is. Ik heb nog altijd slecht bereik en zo te zien ben ik niet de enige op postcode 6171. Mijn 3G is ook slecht en valt ook steeds weg of is heel slecht. Ik zou graag vernemen wat jullie hieraan doen en of er inmiddels aan gewerkt wordt. Ilona van Bergen 6171 KA, 33
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inmiddels heb ik van diverse zakelijke contacten vernomen dat het (zakelijke) abo van KPN weer werkt als voorheen. En Vodafone meldt maar bij iedere klacht dat het probleem is opgelost. De gebruikers klagen echter steen en been over het ontbreken van 3G. Ga maar weer een klacht indienen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Fijn dat het weer werkt! Zijn er meer mensen die verbetering merken?
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hahahaha dit is toch het toppunt. Ik zei KPN netwerk functioneert weer als vanouds. Het Vodafone netwerk is enkel 2G.
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ moderator >>>Hoezo opgelost!?!?! Niks opgelost!!! Via vodafone geeeeen 3GGGG!!
Peter6171

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas geen enkel verschil, geen 3G
6171he
Peter6171

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Geen enkel verschil, geen 3G
6171HE
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op mijn adres ook al dik twee weken geen 3G bereik meer, terwijl ik voorheen nooit problemen ervaren heb! Super irritant en als dit niet verbeterd voor mij een reden om over te stappen naar een andere provider. Vind de reacties van VF teleurstellend over deze problematiek! Mijn adres is Wilhelminaplein, 6171EN te Stein.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ron66 schreef:
Hahahaha dit is toch het toppunt. Ik zei KPN netwerk functioneert weer als vanouds. Het Vodafone netwerk is enkel 2G.
Hey Ron,

Oops, ik denk dat er iets mis is gegaan. Foutjes maken is menselijk toch? 😉

We hebben de meldingen in ieder geval nogmaals doorgegeven dus we zijn er nog steeds mee bezig.
Chrisje86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Momenteel helemaal geen netwerkdekking meer in Oud Stein, 6171en
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic