Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Alles-in-1 op Reis: Internet / Datalimiet

Hallo,

In dit topic vinden jullie alle informatie terug met betrekking tot internetten in het buitenland met de Alles-in-1 op Reis Blox.
Ervaar je problemen, of heb je vragen hoe het gaat om in het buitenland te internetten met deze blox, dan kun je hier terecht!

Wil je echter je internet helemaal uitschakelen in het buitenland, maar toch gebruik maken van de Alles-in-1 op Reis bundel vanwege de belminuten en sms'en? Dan vind je ook hier het antwoord hoe je dat moet doen.

Spit de verschillende topics over de Alles-in-1 op Reis blox goed door, grote kans dat je het antwoord op jouw vraag kunt terugvinden!


25 Reacties 25
TallieGTI

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb net een simonly afgesloten , en heb die alles in 1 op reis bundel aangezet
 
maar ook mijn dataliemiet weer aangezet erna
 
kan ik nu gewoon gebruik maken van de allles in 1 op reis en mocht ik er op wat voor rare manier overheen komen
geld dan de datalimiet wel?
 
 
want ik heb er staan als ik in mijn blox kijk :
 
EU datalimiet Euro 50  E 0,00
Internet Maximaal Pakket € 0,00
Bundel informatie € 0,00
Alles-in-1 op Reis Dagbundel € 0,00
 
 
 
 
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Betty: kreeg je geen sms bij 80%?
 
Ik vind dat Vodafone dan toch de hand in eigen boezem mag steken en het bedrag geheel moet vergoeden. Ik heb een beetje een idee wat hun inkooptarief is, en dat is toch een stuk lager dan het voorstel dat ze jou deden. Ik vind dat je op zo'n sms moet kunnen vertrouwen als ze standaard ook de datalimiet uitzetten.
 
Ben wel benieuwd wat dat enorme dataverbruik heeft veroorzaakt. Oude bekende iPhone-bug met een e-mail met attachments die niet verzonden kon worden wat de telefoon continu opnieuw bleef proberen?
1Tommie1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gisteren een aantal vrienden op de hoogte gebracht dat er bij Vodafone eindelijk iets gedaan wordt waar iedereen blij mee zal zijn, lees ik deze berichten.
 
Laten we wel wezen, zoals eerder gesteld, het is puur bedacht op de EU-regels te omzeilen. Vraag 100 klanten of ze die limiet standaard willen behouden, en 99 of 100 klanten zullen "ja" zeggen.
 
Net zoals eerder met die smsabonnementen waar je dan aan vast zat tegen hoge kosten gaat het Vodafone puur om de centen. Vodafone heeft een adviserende rol  maar als 10 van de 100 pp vergeet die datalimiet uit te zetten is het kassa.
 
Beste Martin,
 
Geef me 1 reden waarom je bij het aanzetten van de Blox geen vinkje kunt aanvinken met "DATALIMIET NIET UITZETTEN"?
 
En waarom sowieso niet die dataliemiet behouden?
 
Je fopt de boel zo en dat weet jij maar al te goed. En gooi het er niet op dat mensen voldoende worden gewaarschuwd. Dat kan sowieso veel beter. Je kijkt niet naar de wens van de klant. En wie is er koning?
 
Wie zijn de klos? Niet iemand van 40 die van thuis uit gewend is altijd op de kleine lettertjes te letten en nooit zomaar iets zal ondertekenen. De jeugd en de ouderen worden hiermee gepakt. En met die smsabonnementen waren het vaak nog mensen uit een beschermde woonvorm. Helaas zelf moeten constateren.
 
En als de buit voor het grootste gedeelte binnen is, dan wordt en vol trots naar buiten gecommuniceerd dat Vodafone stappen gaat ondernemen.
 
Graag gehele bericht plaatsen.
Uschi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vodafone prepaid aangeschaft vanwege de alles in 1 reisbundel. Gisteren heb ik het uitgeprobeerd. Thuis de bundel geactiveerd sms ontvangen met bevestiging en had na de afschrijving van € 2,00 nog € 13,50 over. In Duitsland internet ingeschakeld via Vodafone.de maar ik kreeg binnen 2 minuten de melding datalimiet bereikt en internet was verbroken. Heb toen een sms gestuurd met datalimiet uit en kon toen weer internetten. Op my vodafone zag ik dat ik nog meer dan 33 mb tegoed had. Ik heb ongeveer 25 mb gebruikt heb niet gebeld of gesmst en voor 24.00 uur internet en roaming uitgeschakeld. Toen ik thuis kwam had ik nog € 2,80 beltegoed over. Er is dus naast die €2,00 bijna € 11,00 afgeschreven en daar baal ik enorm van. Ik ben meer dan 10 jaar een tevreden kpn klant geweest en ben speciaal voor het alles in 1 op reis pakket overgestapt. Mijn welkomsblox was ook al binnen 3 weken verlopen.
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Uschi,

Allereerst welkom op het Vodafone forum. 😄

We willen graag voor je nakijken wat er precies is gebeurd. De vraag die je stelt is echter erg persoonlijk.
Op het Forum is het niet mogelijk om gegevens te sturen.
Daarom wil ik je vragen via Twitter of Facebook te posten aan VodafoneNL.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Verouderd topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic