RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
BasT,

Ik snap dat alle factoren hiervoor gelijk moeten zijn 😉
Echter zoals ik het zie is dat ook het geval bij Lindy1992 en Anya1606, die hebben beide een witte note 4 online besteld icm met verlenging.
Oftewel het toestel, de kleur, online, en icm verlenging zijn exact hetzelfde als bij mij. En toch hebben hun al een track and trace en ik nog niet, terwijl ik eerder besteld heb.
Ik zou niet weten welke factoren nog meer zouden moeten meespelen, of er is ergens toch echt iets mis gegaan?
Lindy1992

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@JimM,

Ik heb niet online besteld hoor! Gewoon telefonisch via de klantenservice 😉
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@ Lindy1992,

Dan nog je hebt 3 dagen later besteld dan mij 😉
En of het nu telefonisch is of online het is en blijft bij hetzelfde bedrijf.
Dus het blijft schandalig dat hier geen rekening mee gehouden wordt.
3 dagen verschil vindt ik best veel, als je nu 2 uurtjes later besteld had als mij ok.... maar 3 dagen....
Fijn dat jij je toestel krijgt hoor daar niet van, maar het blijft vreemd om mensen die later bestellen eerder hun toestel te geven, online besteld of niet.

RobbinD
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Vodafone wringt zich in allerlei bochten om dit goed te praten. Alleen heeft de klant daar niks aan. Nu geen slap gelul meer maar daden! Het raakt tijd dat Vodafone de klanten tegemoet gaat komen. Zeker de klanten die al meer dan 2 weken moeten wachten. Die voor een abonnement moeten betalen zonder er gebruik van te kunnen maken, omdat ze hun telefoon nog niet hebben.

Moderators gaat Vodafone hier de klant nog voor compenseren? Of is het in jullie ogen gewoon normaal dat mensen een maand voor niks moeten betalen aan een abonnement zonder het te kunnen gebruiken.
Solictice

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik ben het met JimM eens, erg raar dat er verschil is.

Ik zit nu ook al ruim 13 werkdagen! te wachten op een bevestiging. Erg raar om te lezen dat er blijkbaar onderscheid is tussen bestelmethodes.

Nu weten overigens de chatmedewerkers weer nergens van af, niet eens hoe de bestellingen worden verwerkt. Lijkt mij dat er meer vragen komen over dat soort zaken?
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Vandaag dus WEER geen toestellen binnen gekomen wat ik begrijp?

Ik citeer de klantenSERVICE medewerker van vorige week:

Ja meneer, dinsdag komen de toestellen binnen die afgelopen vrijdag niet binnen gekomen zijn en die worden dan direct verzonden, tevens komt er a.s vrijdag een nieuwe levering en daar zal uw toestel dan zeker wel bij zitten!

Wederom heb ik afgelopen woensdag GEEN verzendbevestiging gekregen, en vandaag alweer niet!
Ik heb op 25 okt. verlengt met een zwarte note 4..

Ik vind het ronduit SCHANDALIG dat er onderscheid gemaakt wordt in kleur, want zo is het gewoon. (Je zou het haast racisme noemen).

Ik geef jullie het voordeel van de twijfel en wacht aankomende week nog af, heb ik dan geen toestel annuleer ik mijn bestelling, zing ik uit tot 18 februari (eind datum contract) en ontbind het dan per direct. Weer een klant minder!

Jullie mogen de wachtende mensen wel eens gaan compenseren want dit gaat nergens meer over.
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook hier al 13 werkdagen aan het wachte
en inmiddels ook al tig keer gechat en gebeld
en steeds andere berichten vertellen ze je
Zoals Robind hierboven al zegt
moderators vraag vodafone eens of ze een compensatie
gaan aanbieden

Lindy1992

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou mij is het ook niet gegund hoor haha. Het volgende probleem is PostNL. Verkeerd gesorteerd ofzo...
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
LOL, m'n 9H tempered glass screenprotector besteld op 22-10 is al uit China (DX) gearriveerd!
zaazaa

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
27 okt verlengd dus ik zal waarschijnlijk wel één van de laatste zijn die het ontvangt 😄 😄 😄 😄 😄
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik wacht ook al 2 weken op mijn note 4. Geen mail ontvangen of iets dergelijks. Zelf maar eens gebeld en idd. Zelfde antwoord....niet op voorraad ! Maar wel al twee weken voor een duurder abonnement betalen.
Zo slecht dit ! Laatste keer Vodafone !
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Wouw Robin.....dit had mijn tekst kunnen zijn ! Helemaal goed gezegd. Nou laten we hopen dat ze nu snel leveren.
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Whahahah, ook mijn tempered glass en twee cases uit China via aliexpress zijn al een week binnen.

Omgekeerde wereld dit...

Week 46 staat voor de deur: Vodafone, wij verwachten allemaal deze week onze telefoons. Geen wazige berichten meer, geen loze beloftes over mogelijke leveringen, gewoon onze telefoons. Make it happen!
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Inderdaad, ik sluit mij hier volledig bij aan.

Deze week onze toestellen, zoals beloofd!
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Zojuist een hoesje bestelt voor mijn Note 4 via eBay. Wordt geleverd tussen 24 nov. en 8 dec. Tegen die tijd zal ik mijn Note 4 toch wel hebben??
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Is er al een track and trace bericht door iemand ontvangen?
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
WEEK 46 !! ik ben benieuwd. Als ik vrijdag nog niks gehoord heb ga ik hem annuleren. En mijn abonnement erbij.
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Kreeg vanochtend hetzelfde te horen als wat ik de afgelopen 2 weken ook heb gehoord: we kunnen niks zeggen over de leveringen. -.-
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ze zullen wel bedoeld hebben dat HUN de toestellen in week 46 krijgen en wij pas 47/48... heb gewoon zo een gevoel.
drukkert72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier eenzelfde verhaal. Vrijdag niets? Laat ik mn abo uitlopen en ga ik over op KPN!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic