MSinteur

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe klant goedkoper uit

Hallo,

Inmiddels al een aantal jaren klant bij Vodafone en tot vandaag erg tevreden.

Ik mag mijn abonnement 15 mei verlengen dus ben ik me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon. De keuze is gevallen op de HTC One M8.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De klantenservice kon speciaal voor mij, omdat ik verlengde, de volgende aanbieding doen:



Vervolgens ging ik, uit interesse, even kijken hoeveel voordeel ik wel niet zou krijgen als bestaande, trouwe, klant.

Jammer genoeg was er geen énkel voordeel. Sterker nog, ik betaal 2 euro per maand méer dan een nieuwe klant! Terwijl de aanbieding die ik gehad heb, zogenaamd al een korting was.

Prima als je je klanten niet waardeert, maar doe dan alsjeblieft niet alsof je 'zulke goede kortingen aanbiedt', terwijl je je klanten compleet voorliegt. Ook in het forum heb ik meerdere malen voorbij zien komen dat nieuwe klanten én mensen die verlengen, exact hetzelfde aanbod zouden krijgen. Hoe verklaar je het volgende dan?



Werkelijk waar schandalig hoe Vodafone haar klanten voorliegt. Je gelooft toch zelf niet dat ik nu mijn contract nog ga verlengen bij Vodafone. Ongelooflijk.
2 Reacties 2
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Tja is dat iets nieuws? De 3GB bundel voor €7,50 is ook al verdwenen, waarschijnlijk wil men de portemonnees van zijn klanten nog verder legen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo @MSinteur bedankt voor het uitzoeken van ons aanbod. Heb je misschien een ink van de pagina waar je het aanbod online hebt gevonden? Ik vind namelijk dit:


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic