Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Openingsactie Vodafone Winkels - Voorwaarden, info en data

Hallo allemaal,

We hebben vandaag veel signalen ontvangen dat onze speciale actie bij de heropening van Vodafone winkels erg in de smaak valt. Er blijkt echter ook op een aantal vlakken onduidelijkheid te bestaan.

Met dit bericht willen we die onduidelijkheden graag wegnemen.

*17/05/2013: Actie is teruggebracht van 24 naar 12 maanden korting op het abonnementsgeld.

De voorwaarden:



  • Bij deze actie geldt: op = op.
    Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn. Op is ook echt op dus ben er op tijd bij.
  • Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
  • De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen.
    Reserveren is dan ook niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig.
  • De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumer abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen.
  • Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen.
  • Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is.
  • Ruilen van de toestellen is met uitzondering van DOA* niet mogelijk bij deze speciale actie.
  • De deelnemende winkels en datums vind je hier in de volgende post.

Bij de winkels zijn diverse maatregelen genomen om de actie zo goed en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen we jullie via dit topic informeren zodra de voorraad in de winkels op is. Zo voorkomen we dat je naar de winkel gaat terwijl er geen toestellen beschikbaar meer zijn die dag.

Mocht dat nou het geval zijn en je toch nog graag gebruik willen maken van deze actie: vergeet niet, er zijn vele deelnemende winkels en bij elke winkel loopt de actie een aantal dagen. Nieuwe dag, nieuwe kansen.
2.006 Reacties 2.006
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
*EDIT: Op dit Forum gaan we respectvol met elkaar om. Schelden of beledigend taalgebruik is niet toegestaan. Daarom heb ik je bericht verwijderd.

Voor de laatste update kijk je hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red/Openingsactie-Vodafone-Winkels-Voorwaarden-info-en-data/m-p...
WickedGame

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
@SenorSjon

in de bevestiging geven ze aan dat ze binnen 30 dagen zullen reageren. Ik verstuur niet voor niets dit aangetekend zodat elke vorm van "heb het niet gehad, weten we niks van etc." in iedergeval uitgesloten kan worden. Nu met de bevestiging heb je een formele plicht waaraan je VF kan houden. Dus die reactie zal komen, of dit een bevredigende zal zijn is afwachten.

Ik heb het bericht vanochtend gelezen, en sta er niet verbaasd om te kijken. Had dat wel verwacht van deze toch wel grote Telco. Helaas is T-Mobile diezelfde kant opgeslagen met hun nieuwe constructie. Dan blijft er in Telco land weinig meer over aan concurrentie (KPN/Telfort en Hi = toestellease dus lastig vergelijken). Hou je alleen MTV Mobile en Tele2 over die opereren op T-Mobile netwerk. Zou haast zeggen waar is de tijd gebleven dat Neelie eens langs kwam 😄
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
De overname van Telfort door KPN en Orange door T-Mobile had nooit goedgekeurd mogen worden. T-Mobile heeft het (betere) Orange netwerk gewoon uitgezet.
Met dank aan de Opta denk ik dan maar.
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ emielvanputten

hahaha lach je alleen maar uit
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
deze hele actie is nu een standaard actie geworden, kan net zo goed Tele2 abo nemen voor 38 euro pm, heb je 1.5gb en 300 minuten en een S4 bijvoorbeeld erbij, ben je vele malen goedkoper uit 😉
Rxprt

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Deze link had ook iemand geplaatst op Tweakers. Orange in Oostenrijk:
http://www.orange.at/Content.Node/tarife/einer-fuer-alle/

Daar krijg je voor 7,50 per maand:
1000 belminuten
1000 smsjes
1GB internet op 21Mb/s, daarna 64Kb/s

Bij onze Vodafone betaal je 39,- per maand voor het vergelijkbare standaard sim only reb abonnement, of 49,- als je er een toestel bij wilt (waar je dan ook nog voor bij moet betalen, bijv. 10,- per maand extra voor een 16GB iPhone 5 dus dat wordt 59,- per maand).

We hebben het wel over een ander land, maar dit is toch van de zotte? En Vodafone maar klagen dat ze MAAR 36,5% (584 miljoen pond of 688 miljoen euro) winst hebben gemaakt. Maar nee, de actie kost ons echt te veel geld en er worden in de winkels anders geen abonnementen afgesloten. Nou, joke's on you maar weer want mij zul je nooit in zo'n winkel zien staan, terwijl ik een week geleden nog van plan was urenlang voor een Vodafone winkel te gaan kamperen.

Maar goed, eerst maar even "officiële" berichtgeving omtrent de actie afwachten, al had Waslam de vorige keer helaas ook gelijk..
guidohildebrand

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Je kan lang wachten op een aanpassing.. gaan ze toch niet doen..
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Wanneer komt de Red Super MultiSim eigenlijk binnen? Wordt ie automatisch opgestuurd? Ik zie net dat mijn abo is aangepast naar Red Super, heb de MultiSim1 blox maar aangezet just in case (staat trouwens bij 1 en 2 dat ze allebei gratis zijn in de app...?)
BassieBaas

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Respectvol met elkaar omgaan betekent ook niemand negeren moderators.. dat gebeurt nu al 2 pagina's.
StijnOrsel17

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
gaan ze nu die actie naar 12 maanden terug brengen,
dan haal ik mijn telefoon wel anders...
StijnOrsel17

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Echt het domste wat vodafone ooit heeft kunnen doen het abbonement van 24 maanden naar 12 maanden doen,
Weet zeker dat meer dan de helft die van plan was te kamperen bij een vodafone winkel nu lekker thuis blijft en zijn telefoon ergens anders ophaalt,

Echt vreselijk slecht van vodafone..

Klanten trek je zo niet, met actie's omzetten.
6772Chevy

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dat heb ik inmiddels gedaan.
Toedeledokie VF....
emielvanputten

Gedreven Meedenker
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@alperaltun

lachu kan ik wel tegen.
Luiheid dus niet.
Schelden kan ik ook tegen, maar het was al aangepast.

Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@SenorSjon
Ik heb zondag ook mijn multisim Blox aangezet. Binnen 10 minuten had ik een e-mail dat ie binnen 2werkdagen thuisbezorgd wordt. Zondagnacht een sms ontvangen dat de multisim is aangesloten. Als je deze automatische berichten nog niet hebt gehad is er misschien iets fout gegaan. Dan zou ik even contact met ze opnemen.
Tigger

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@SenorSjon
Ik heb zondag ook mijn multisim Blox aangezet. Binnen 10 minuten had ik een e-mail dat ie binnen 2werkdagen thuisbezorgd wordt. Zondagnacht een sms ontvangen dat de multisim is aangesloten. Als je deze automatische berichten nog niet hebt gehad is er misschien iets fout gegaan. Dan zou ik even contact met ze opnemen.
En bij Super heb je er idd 2 gratis met 200mb extra erbij.
xtern

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Als Vodafone daadwerkelijk de statement wil maken dat dit niet puur om geld draait maar inderdaad om een "feestelijke" aktie, waarom dan deze aktie niet gewoon online vervolgen? Geen gezeur met rijen, opstootjes, extra personeel enz enz.

De aandacht en marketing is op deze manier nu wel gelukt.
Stel de trouwe klanten en mensen die netjes gehoor en geduld hebben gegeven tevreden, door de complete actie alsnog online te vervolgen op een bepaalde dag voor een aantal uurtjes!

  • Iedereen gelijke kansen
  • 1 'event' in plaats van de nog beloofde 14 events in de winkels
  • Aktie kan gemakkelijk probleemloos verlopen
  • Alsnog een goed gebaar naar haar (potentiele) klanten
  • Snel en overzichtelijke afhandeling

Vodafone, waarom niet!?
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@ BassieBaas

je hebt gelijk

die moderators hier zijn ook zogenaamd boontje heilig


@ emielvanputten

blijf maar zo doorgaan jochie, goedzo harde werker
TheMax

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
xtern schreef:
Als Vodafone daadwerkelijk de statement wil maken dat dit niet puur om geld draait maar inderdaad om een "feestelijke" aktie, waarom dan deze aktie niet gewoon online vervolgen? Geen gezeur met rijen, opstootjes, extra personeel enz enz.

De aandacht en marketing is op deze manier nu wel gelukt.
Stel de trouwe klanten en mensen die netjes gehoor en geduld hebben gegeven tevreden, door de complete actie alsnog online te vervolgen op een bepaalde dag voor een aantal uurtjes!

  • Iedereen gelijke kansen
  • 1 'event' in plaats van de nog beloofde 14 events in de winkels
  • Aktie kan gemakkelijk probleemloos verlopen
  • Alsnog een goed gebaar naar haar (potentiele) klanten
  • Snel en overzichtelijke afhandeling

Vodafone, waarom niet!?
Dit is inderdaad een bijzonder goed idee! Moderators?
alperaltun

Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
beste is om deze 'super actie :S ' gewoon overal online aanbieden, want je kan voor deze tarieven bij elke provider terecht, dit heet geen openingsactie meer, want de originele abonnementskosten is vreselijk duur! 54 euro per maand is de standaard, waar willen ze naartoe?>
NeonovA

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
xtern schreef:
De aandacht en marketing is op deze manier nu wel gelukt.
Stel de trouwe klanten en mensen die netjes gehoor en geduld hebben gegeven tevreden, door de complete actie alsnog online te vervolgen op een bepaalde dag voor een aantal uurtjes!

Het is een openingsactie van nieuwe winkels? Met jou idee is het geen openingsactie meer maar een standaard actie wat niets met de opening van nieuwe winkels te maken heeft. Hoe wel het voor de klanten een top oplossing is, is vodafone natuurlijk niet gek. Als men zou uitvoeren wat jij voorstelt is er een hele grote kans dat iedereen die nu kan verlengen gebruik gaat maken van die actie. Dan zou vodafone in de aankomende 2 tot 4 maanden geen abonnementen meer verkopen (als ze dat nu nog doen uberhaupt). Daarnaast durf ik dan te wedden dat de website van vodafone overbelast raakt en alles volledig in de soep loopt. Leuk idee, maar gaat echt niet gebeuren.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic