Pyridox

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Alpha, nog geen bericht van bestelling

Beste vodafone,

21-1-2015 Heb ik een s alpha besteld. Dit is nu precies 2 weken geleden maar jullie laten niks van je horen wanneer de bestelling nou eindelijk verzonden gaat worden. Op de website staat nog steeds dat de galaxy alpha direct leverbaar is. Dan ga ik er vanuit dat ik het toestel binnen 2 dagen in huis heb. Het is nu twee weken geleden!

Ik ben altijd tevreden geweest met vodafone, daarom heb ik uiteindelijk besloten om toch te blijven. Ik zou vandaag nog graag willen horen wanneer ik mijn toestel in huis kan hebben anders ga ik mijn bestelling opzeggen en overstappen.

Met vriendelijke groet,
Danny
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Pyridox ,

Je kunt het beste contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ omdat via het forum geen interne zaken kan bespreken dit is echter de taak van de klantenservice.
Helaas kan via het forum niet de levering worden genoemd en wanneer je deze zou kunnen verwachten. Lees hier welke informatie je vind op het forum.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Pyridox
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Order referentie: *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*
Je klantnummer: *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd @Pyridox het klantnr wordt bv gebruikt bij verificatie, deze graag nooit openbaar vermelden.*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Pyridox ,

Je kunt het beste contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/ omdat via het forum geen interne zaken kan bespreken dit is echter de taak van de klantenservice.
Helaas kan via het forum niet de levering worden genoemd en wanneer je deze zou kunnen verwachten. Lees hier welke informatie je vind op het forum.
Jordovic

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem.. Besteld op 30 januari en nog steeds niets gehoord. De klantenservice heeft al drie keer gezegd dat hij wordt verzonden maar tot op heden is er niets! Erg frustrerend.

Wat kan hier aan gedaan worden, Vodafone?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Via het forum kunnen wij niet je bestelling bevestigen. Neem via www.vodafone.nl/support/contact/ op met de klantenservice je kunt ook met de order lijn bellen om de status van je order te volgen.
Gerdine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem. Op 19 januari besteld, met aanbieding gratis level box mini en tablet. Gebeld, gechat, van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk klachtenbrief geschreven en onderwijl weer contact met de klantenservice gehad (via chat). Weer een andere versie van het verhaal en ineens was de oplossing heel simpel en kan ik binnen een week mijn telefoon verwachten (ben nog in afwachting).
De aanbieding van de level box mini was volgens de klachtenservice op de datum van bestelling niet eens meer geldig! Maar werd dus wel aan mij aangeboden op dat moment!! Maak dat maar eens hard.... "Computer says no".
Ik ben enorm teleurgesteld in Vodafone na jaren van plezierige service...what happened!?!?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Gerdine ,

Over de Samsung Level Box Mini ben je via het forum niet op het goede kanaal om dit te spreken, interne vragen kunnen alleen worden besproken met de klantenservice en niet via het forum.
Natuurlijk wel balen als je hoort dat de Samsung Level Box Mini niet meer in de promotie is.
Jordovic

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Gerdine,

Krijg je nu die speaker niet dan omdat Vodafone te laat is met leveren?

Ik vind dit echt niet kunnen.. Ik heb hem ook nog steeds niets en Vodafone doet helemaal niets om het te verhelpen. Ze zeggen gewoon: jammer *beep*, zoek het maar uit.

Groet,

Jordy

Moderator: 1 woord verwijderd, omdat dit in strijd was met de Forumregels
Jordovic

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké, vandaag bericht gehad dat ie verzonden is. Zou mooi zijn!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jordovic

Heb je de telefoon inmiddels binnen? 😄
Zeehond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier is het verhaal niet anders. Kastje, muur, kluitje, riet, maar een telefoon leveren ho maar! en dit forum doet daar lekker aan mee!
op een gegeven moment zou het toestel verzend klaar staan en we moesten maar even bellen met de distributeur voor een afspraak. daar vroegen ze zich af hoe we daar bij kwamen.... dat is al weer een paar weken geleden.
Vodafone, Power to You, nou, zo voelt dat echt niet meer!

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat is uiteraard niet zoals het hoort. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik neem aan dat je daarna nog contact hebt gehad met onze collega's. Was er een reden dat het toestel toch niet verzendklaar was? En wat is er toen afgesproken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic