Menu Toggle

Welkom op de Vodafone Community

Apps & Diensten

Blendle - Elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften

Moderator

Bij Vodafone ontvang je nu 6 maanden gratis Blendle Premium. Gewoon om eens uit te proberen. Zo lees je elke dag het beste uit 120 kranten en tijdschriften in één app. Over onderwerpen die jij interessant vindt. 

Elke ochtend ontvang je van Blendle een vers overzicht met de 20 belangrijkste verhalen, voor jou persoonlijk geselecteerd. Zonder nepnieuws en advertenties. Deze selectie wordt steeds een beetje slimmer. Als Blendle bijvoorbeeld ziet dat je van long reads en sport houdt, dan zal Blendle je meer lange sportartikelen aanbieden. Ook word je elke dag verrast met enkele must reads!

Blendle selecteert artikelen uit de Volkskrant, De Telegraaf, Trouw, Het Parool, Algemeen Dagblad, Voetbal International, Elsevier, Quest, Psychologie Magazine, LINDA., New Scientist, Viva, Topgear, Quote en meer dan 100 andere titels.     

Activeer nu!

Inhoud van de actie:

• 6 maanden gratis Blendle Premium voor alle Vodafone klanten
  • Voor alle bestaande en nieuwe Vodafone klanten
  • Activeren kan tot 31 december 2017
  • De gratis 6 maanden gaan in op het moment dat de actie wordt geactiveerd.

Registreren kan via:

• De Vodafone Entertainment pagina via https://offers.vodafone.com/nl
  • Als het registeren gelukt is, krijg je van ons via SMS een bevestiging
  • Ook als huidige Blendle Premium klant kan jij deelnemen aan deze actie. Na de promotie betaal je in dit geval echter niet via je Vodafone rekening, maar direct aan Blendle.

Aan het eind van de actieperiode:

• Twee weken voor het einde van de actieperiode ontvang je een SMS met de optie om de dienst stop te zetten.
  • Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Blendle Premium? Dan hoef je verder niets te doen. Het abonnement blijft dan actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement is maandelijks opzegbaar.

Tot wanneer is het mogelijk om de Blendle promotie te activeren? 

• Activeren kan tot en met 31 december 2017.

Veel gestelde vragen:

Ik heb problemen met het registreren van het Blendle abonnement. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen met onderstaande link via je telefoon: https://offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 3G, 4G of Wifi. Heb je dat al eens geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew door te bellen naar 1201.

Heb je na registratie problemen met het inloggen in Blendle? Neem dan contact op via de Blendle support site: https://blendle.zendesk.com/hc/nl. Vanaf daar kun je via ‘aanvraag indienen’ je probleem melden.

Ik heb Blendle Premium geactiveerd, maar moet alsnog betalen voor het abonnement binnen de actieperiode?
Er is dan helaas iets misgegaan tijdens het activeren. Ga terug naar de onderstaande link om het opnieuw te activeren: https://offers.vodafone.com/nl.

Ik zie nog steeds artikelen waarvoor ik moet betalen, hoe kan dit?
Gedurende de actieperiode krijg je met het Blendle Premium abonnement de artikelen die voor jou zijn geselecteerd gratis. De overige artikelen, die je kan vinden onder ‘Bladeren’, zijn niet gratis.  

Binnen welke periode is het activeren van het Blendle abonnement mogelijk?
Activeren kan tussen 6 maart en 30 september 2017.

Ik heb al een Blendle Premium abonnement. Kan ik ook gebruik maken van de Blendle promotie?
Dan kun je ook deelnemen aan deze actie. Na de promotie betaal je in dit geval niet via je Vodafone rekening maar direct aan Blendle.

Waar kan ik meer informatie vinden over mijn Blendle account, factuurinformatie en instellingen
Voor meer informatie over je Blendle abonnement en instellingen ga je naar https://blendle.com/settings/subscriptions of kijk op https://blendle.zendesk.com/hc/nl.

Hoe word ik geïnformeerd over het einde van de promotie?
Twee weken voor het einde van de actie periode ontvang je een SMS met een optie om de dienst stop te zetten. Indien je na de actieperiode gebruik wilt blijven maken van Blendle Premium hoef je verder niets te doen. Het abonnement blijft actief en je betaalt via je Vodafone rekening. Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Na afloop van de actieperiode kost Blendle €9.99 per maand.

Hoe kan ik mijn Blendle Premium abonnement opzeggen?
Het is mogelijk om je account op te zeggen via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl.

Na de actieperiode kan je maandelijkse jouw Blendle Premium abonnement tot drie dagen voor het einde van elke betaalperiode opzeggen. Als je je abonnement niet opzegt, wordt je abonnement automatisch met een maand weer verlengt. 

Groet - Kind regards,

Serkan
Moderator

Social Media Services - Forum NL

'Als je een timmerman bent, en je maakt een prachtige commode, dan ga je niet een plaat triplex aan de achterkant gebruiken, zelfs als het tegen een muur staat en niemand het ziet. Je weet dat het er is, dus gebruik je een mooi stuk hout voor de achterkant. Omdat je 's nachts lekker wilt slapen. De esthetiek, de kwaliteit moet overal doorgevoerd worden.' (Steve Jobs, 1 februari 1985.)

Meer weergeven
4 ANTWOORDEN
HKG
Ik ben nieuw!

Actie geaccepteerd maar binnen no time krijg ik e-mails van Blendle om te betalen. Ga je naar deze site en log je nogmaals in kan je Blendle niet opnieuw aanvragen. Heb je een vraag, gaat het weer "waarover". Het is gewoon 1 grote vicieuze cirkel waar je in zit. Krijg je die Premium Blendle nou gratis en hoe werkt het dan want na succesvolle registratie lukt het aan de Blendle kant niet.

Meer weergeven
Moderator

@HKG, jammer om te lezen dat het niet helemaal soepel is verlopen. Indien je na de activatie geen gebruik kunt maken van de gratis proefperiode, raad ik je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Daar kunnen onze collega's je hiermee verder helpen.

Groet - Kind regards,

Serkan
Moderator

Social Media Services - Forum NL

'Als je een timmerman bent, en je maakt een prachtige commode, dan ga je niet een plaat triplex aan de achterkant gebruiken, zelfs als het tegen een muur staat en niemand het ziet. Je weet dat het er is, dus gebruik je een mooi stuk hout voor de achterkant. Omdat je 's nachts lekker wilt slapen. De esthetiek, de kwaliteit moet overal doorgevoerd worden.' (Steve Jobs, 1 februari 1985.)

Meer weergeven
Ik ben nieuw!

Ontving vandaag SMS: "Nog 14 dagen en dan verloopt je 6 maanden gratis Blendle Premium. Jammer hè? Als je Blendle Premium wilt houden, dan hoef je niets te doen. Er wordt dan automatisch €9,99 per maand in rekening gebracht op je Vodafone factuur. Toch geen Premium-abonnement meer? Ga dan naar offers.vodafone.com/nl. " 

Opdeze website is echter niets te vinden om me af te melden.

Meer weergeven
Moderator

@VodaHV,

Neem even contact op met de klantenservice via Facebook/Twitter of de chat. Mijn collega's kunnen je helpen bij het stopzetten van deze dienst.

Groetjes,
Sietske

Moderator

Meer weergeven