Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Hallo,
Meestal heb ik geen problemen met 4g. Maar vaak genoeg switch mn telefoon naar het E netwerk wat gewoon *** is. Instellingen is niks mis mee, want meestal doet ie zn werk op 4g, vandaar. Maar als ik E heb en mn telefoon herstart heb ik weer 4g.... het is mij een raadsel! Dacht dat t eenmalig was maar t gebeurt steeds maar weer... en t wordt behoorlijk irritant. Ik heb een Samsung s9 btw. Hoop dat iemand dit raadsel op weet te lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lycke Vodafone wrote:
Kakarot wrote:
Steven wrote:
@Kakarot Dankjewel voor de gegevens. Ik heb een simkaart voor je besteld. De simkaart ontvang je ongeveer binnen 5 werkdagen.
Laat je weten of dit geholpen heeft?Heb de simkaart ontvangen, maar helaas krijg ik hem niet geactiveerd.
Waar loop je precies vast, @Kakarot ? 🙂
Steven heeft het gelukkig kunnen oplossen 🙂
Hoi @Davidave023
Heb je al eens gekeken op de storing pagina en/of netwerk pagina?
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Misschien is het daar iets duidelijker en kan er iets aan de hand zijn. Komt het sinds dat 3G uit de lucht is gegaan? Heb je het ook met andere toestellen of alleen met die van jezelf? Kan misschien ook aan het toestel liggen, zou even je simkaart in een ander toestel stoppen en kijken of het daar wel goed werkt.
LET OP: In deze corona tijd kan het voorkomen dat een ander toestel niet schoon is en kan deze je dan besmetten. Neem daarom de juiste maatregelen voor je iemand anders z’n toestel aanraakt en/of gebruikt!!
Heb je de reactie van @Energieboy nog gezien @Davidave023?
Dag,
Ik ervaar hetzelfde probleem met de Samsung s20 plus. Eerder ook met toestel Samsung s10. Het 4g netwerk valt weg en krijg ook het E netwerk. Ik moet continu het toestel opnieuw laten verbinden met het 4g netwerk. Dit voorval vindt iedere 10 minuten plaats.
In de omgeving heeft verder niemand last van dit probleem (ook gebruikers 4g van vodafone, danwel andere provider)
Simkaart is al verwisseld met een nieuwe.
Aan de dekking ligt het ook niet.
Mogelijk telefoon instellingen?
Ik hoor het graag,
Jayjay
Het beste kun je eens het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back up van het toestel @Jayjay. Laat je weten of dit geholpen heeft?
Ik ervaar hetzelfde probleem met een Oneplus 7.
Vooral als ik schakel ik tussen wifi en 4g schakeld hij naar E ipv 4g
Dekking is volgens de kaart dik in orde binnen en buiten en toch regelmatig E.
Moet dan vliegtuigmodus even aan en uitzetten en er is weer 4g….
Heb je al eens een kruistest geprobeerd @Kakarot? Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Wat is daar de uitkomst van?
Heb je nog een update voor ons @Kakarot? Is het inmiddels verholpen? Wat was de uitkomst van de kruistest?
Steven wrote:
Heb je nog een update voor ons @Kakarot? Is het inmiddels verholpen? Wat was de uitkomst van de kruistest?
Sorry voor de late reactie.
Heb een kruistest gedaan met een Nokia 7 plus voor 2 dagen en helaas zelfde klachten 😞
Maakt niks uit @Kakarot. In dat geval raad ik een sim wissel aan. Dit kun je aanvragen via een van onze winkels. Mocht je willen dat ik een simkaart verstuur, dan hoor ik het graag. Je mag mij dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en natuurlijk je mobiele nummer. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens klik je op verstuur bericht.
@Kakarot Dankjewel voor de gegevens. Ik heb een simkaart voor je besteld. De simkaart ontvang je ongeveer binnen 5 werkdagen.
Laat je weten of dit geholpen heeft?
Tot 2 weken terug had ik hier ook last van met mijn Motorola Moto G5. Nu sinds een week overgestapt op een Galaxy S10 en geen terugval meer gehad naar E (Edge) snelheid. Ik hoop niet dat dit probleem terugkeert.
Steven wrote:
@Kakarot Dankjewel voor de gegevens. Ik heb een simkaart voor je besteld. De simkaart ontvang je ongeveer binnen 5 werkdagen.
Laat je weten of dit geholpen heeft?
Heb de simkaart ontvangen, maar helaas krijg ik hem niet geactiveerd.
Kakarot wrote:
Steven wrote:
@Kakarot Dankjewel voor de gegevens. Ik heb een simkaart voor je besteld. De simkaart ontvang je ongeveer binnen 5 werkdagen.
Laat je weten of dit geholpen heeft?
Heb de simkaart ontvangen, maar helaas krijg ik hem niet geactiveerd.
Waar loop je precies vast, @Kakarot ? 🙂
Lycke Vodafone wrote:
Kakarot wrote:
Steven wrote:
@Kakarot Dankjewel voor de gegevens. Ik heb een simkaart voor je besteld. De simkaart ontvang je ongeveer binnen 5 werkdagen.
Laat je weten of dit geholpen heeft?Heb de simkaart ontvangen, maar helaas krijg ik hem niet geactiveerd.
Waar loop je precies vast, @Kakarot ? 🙂
Als ik via MijnVodafone de nieuwe simkaart wil activeren krijg ik een melding “Sorry niet gelukt, probeer het later nog eens”
Ik heb je nieuwe simkaart geactiveerd @Kakarot. Even de nieuwe simkaart in je toestel stoppen en opnieuw opstarten. Laat je weten of het hierdoor beter is met het netwerk?
Steven wrote:
Ik heb je nieuwe simkaart geactiveerd @Kakarot. Even de nieuwe simkaart in je toestel stoppen en opnieuw opstarten. Laat je weten of het hierdoor beter is met het netwerk?
Krijg de melding: SIM not provisioned
Kun je mij eens het simkaartnummer doorgeven @Kakarot via DM?
Steven wrote:
Kun je mij eens het simkaartnummer doorgeven @Kakarot via DM?
Kan je geen bericht sturen helaas
Zie Dm @Kakarot
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...