Aadjenr11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonemment verkeerd afgesloten!

Ik heb mijn abbonement verleng met 2 jaar en iets over het hoofd gezien. Mijn telefoon wordt binnenkort bezorgd en moet het toestel in 1x betalen. Dit is niet mijn bedoeling geweest. Ik wil gewoon dat het toestel bedrag per maand wordt afgeschreven bovenop mijn abbonement. Is dit nog aan te passen telefonisch?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
ai, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de afdeling status order Aadjenr11
Dit kan via 0800-0560
Mijn collega's daar kunnen kijken of ze het nog kunnen aanpassen!

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Goedemiddag Aadjenr11, ik kan me voorstellen dat je hier even van schrikt. Is het nog gelukt aan de hand van de tip van Steven-?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic