Nona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement van pauze weer aanzetten

Ik heb tijdelijk mijn abonnement stopgezet. Deze wil ik echter vervroegd weer aanzetten, hoe kan ik dit doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een abonnement in laten gaan na een Time Out, kan alleen aangevraagd worden bij de klantenservice Energieboy Nona
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Kan ook eventueel via de chat.
Mijn directe collega's kunnen dit voor je aanvragen. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nona
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor het aanzetten gelden deze info:
Via My Vodafone kun je een aanvraag indienen om je mobiele nummer te wijzigen. Ga hiervoor naar Abonnementen en klik vervolgens bij Mijn abonnement op Naar je abonnement. Hier vind je de optie Mobiel nummer wijzigen.

Kan je hem dan ook niet weer aanzetten via My Vodafone? Als dit niet lukt dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone maar in jou geval, omdat je niet kan bellen, kan je ook een chat starten met de klantenservice. Deze kunnen je abonnement zeker weer aanzetten.

Via de community kan dit niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en klanten niet in het systeem kunnen. Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Een abonnement in laten gaan na een Time Out, kan alleen aangevraagd worden bij de klantenservice Energieboy Nona
Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Kan ook eventueel via de chat.
Mijn directe collega's kunnen dit voor je aanvragen. Laat je weten of het gelukt is?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dat wist ik niet maar daarom mijn tweede info, dat mocht het niet lukken dan toch de klantenservice contacten 🙂
Maar dan weet ik het nu wel en zal ik de eerste info in het vervolg niet meer melden. Is ook weer minder tik werk :blush:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic