NAAMxLOOS

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen Noodoproepen ?

Hallo,
 
telkens als ik naar mijn telefoon kijk op school, of ergens anders dan bij mijn eigen huis, staat er 'Alleen Noodoproepen'.
Dus het gekke is, dat als ik thuis ben er wel gewoon 'Vodafone NL' staat.
 
Ik heb al 3 á 4 maanden last van dit probleem en ik vind het nu wel een beetje irritant worden.
Het enige wat werkt is mijn mobiel opnieuw opstarten, maar als ik dat bv. op school doe, krijg ik alleen 5 minuten 'Vodafone NL' en daarna komt er alsnog 'Alleen Noodoproepen' te staan..
Dan krijg ik dus opeens smsjes binnen van al een week of langer geleden.
 
Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden!
 
M.v.g.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat onhandig, NAAMxLOOS!

Het kan zijn dat het schoolgebouw een dusdanige contructie heeft dat het bereik maar moeilijk doordringt in het gebouw. Dat vinden je leraren vast geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat jij dat graag anders ziet:p!
Wat belangrijk is om uit te sluiten, is of je simkaart wel goed werkt. Test dit door je simkaart in een ander toestel te steken. Doe dit op school zodat je een goede vergelijking hebt. Als blijkt dat je simkaart in een ander toestel ook niet goed werkt, kan je het beste je sim even laten vervangen voor de zekerheid. Als het erna niet beter wordt ligt het waarschijnlijk aan de contructie van het gebouw.

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Even een kleine aanvulling op het antwoord van mijn collega 😛
Mocht het zo zijn dat je simkaart defect is dan kun je deze GRATIS omruilen in de Vodafone winkel.
Neem voor de zekerheid wel een paspoort of ID kaart mee 😄

Maurice;
Moderator Smartphone Crew - Forum NL

Standing by,
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
En dan doe ik daar nog een aanvulling op:
 
Het omruilen kan inderdaad gratis, maar enkel indien je je prepaid netjes geregistreerd hebt via MyVodafone. Is dat niet het geval dan zijn er kosten aan vebonden.
 
Dus zorg eerst dat je de registratie rond hebt voor je naar de winkel gaat om hem om te ruilen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic