Roland1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik mijn eigen nummer bel krijg ik een onbekende vrouw aan de telefoon - Kan niet bellen, internetten, smsen

Mijn Klacht

Mijn telefoonnummer werkt vanaf afgelopen vrijdag niet meer. Internet. bellen en smsen is niet mogelijk. Als ik mijn eigen nummer bel krijg ik een onbekende vrouw aan de telefoon.
De klacht vrijdag bij de klantenservice gemeld. Zojuist weer gebeld, kreeg de mededeling dat het nog 5 werkdagen kan duren voordat ze er iets mee doen.
Casenummer 7919030

Gewenste Oplossing

Als ik weer gewoon kan bellen, smsen en internetten op mijn telefoon op mijn eigen nummer. Compensatie voor de dagen dat het niet heeft gewerkt.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Roland1983
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Kan me goed voorstellen dat als je al een heel weekend zit te wachten dat je er behoorlijk ziek van begint te raken. Zeker als je dan ook nog te horen krijgt dat dit 5 werkdagen kan gaan duren. Iets wat je niet wilt om mobiel bereikbaar te zijn. Mijn advies is om contact op te nemen met de webcare service van Vodafone via Twitter of Facebook en dan een privé berichtje sturen.

Ik wil niet zeggen dat het er ook sneller door gaat maar die kunnen wat meer tijd nemen om het uit te zoeken. Met de tijd nemen bedoel ik meer dat ze er meer tijd aan kunnen besteden :). Een klacht indienen heeft daarom nu nog niet zoveel zin maar ik zou, mocht je er niet uit komen met de compensatie wel een klant indienen bij Vodafone.

Hou me op de hoogte, ik hoop dat het snel opgelost kan worden. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic