mootje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betalen voor whattsapp

Hallo,
 
Ik kreeg vanavond toen ik whattsapp opende het bericht dat ik nog 13 dagen heb voor ik moet gaan betalen hiervoor.
Nu heb ik net gelezen op de website van whattsapp dat het gewoon gratis blijft.
Hoe zit dit?
 
Groetjes Monique
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mootje schreef:
Hallo,

Ik kreeg vanavond toen ik whattsapp opende het bericht dat ik nog 13 dagen heb voor ik moet gaan betalen hiervoor.
Nu heb ik net gelezen op de website van whattsapp dat het gewoon gratis blijft.
Hoe zit dit?

Groetjes Monique

Hoi Mootje, ik berijp de melding die je krijgt, deze heb ik ik zelf ook al een aantal malen mogen ontvangen. Ik spreek uit eigen ervaring dat je hier niets mee hoeft te doen. De datum wordt automatich verlengd. Je kunt altijd de Applicatie verwijderen en opnieuw toevoegen. Dus niet schrikken als je het bericht nog een aantal malen zult krijgen 😄

Bekijk in context

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Monique,
 
aangezien we van Vodafone uit niet in de directie van Whatsapp zitten, zouden we je het eerlijk niet kunnen vertellen. 😉
 
Voor zover ik weet betalen gebruikers van een iPhone/iOS meteen al 79 cent voor de app en hebben gebruikers van Android een gratis aankoop maar staat er inderdaad sinds jaar en dag in de voorwaarden van Whatsapp dat je dan na een jaar moet gaan betalen voor de app.
 
Wil je meer duidelijkheid dan moet je het denk ik toch aan de mensen van Whatsapp vragen, die weten tenslotte wel wat ze in gedachten hebben.
 
Mocht je een duidelijk antwoord van ze krijgen, deel het dan hier met ons alsjeblieft, dat zou jouw medegebruikers ook een stuk duidelijkheid kunnen geven.
DylanoZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Monique, er word geen geld gevraagd voor WhatsApp, je kan de Applicatie van je toestel afhalen en er weer ophalen, dan heb je weer een jaar WhatsApp, ik zie het altijd maar als een korreltje zout omdat er meer kettingmails worden verstuurd via WhatsApp.
 
 
- Dylano
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mootje schreef:
Hallo,

Ik kreeg vanavond toen ik whattsapp opende het bericht dat ik nog 13 dagen heb voor ik moet gaan betalen hiervoor.
Nu heb ik net gelezen op de website van whattsapp dat het gewoon gratis blijft.
Hoe zit dit?

Groetjes Monique

Hoi Mootje, ik berijp de melding die je krijgt, deze heb ik ik zelf ook al een aantal malen mogen ontvangen. Ik spreek uit eigen ervaring dat je hier niets mee hoeft te doen. De datum wordt automatich verlengd. Je kunt altijd de Applicatie verwijderen en opnieuw toevoegen. Dus niet schrikken als je het bericht nog een aantal malen zult krijgen 😄
roberto1806

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hee
 
 
 
Whatsapp word wel betaald.
 
 
Als je bijvoorbeeld bij appworld kijkt bij de specificaties staat er:
 
Whatsapp is het eerste jaar gratis en daarna moet je 0.99$ betalen
 
 
 
 
Groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic