Nieck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling - kan ik door jullie gebeld worden?

Ik kreeg het verzoek om contact met jullie op te nemen wegens betaling achterstand. Ik kan niet bellen dus word graag nog even gebeld door jullie

 

Groet nieck

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nieck 
Informatie over achterstand bij betalingen kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand

Daar melden ze je dat je contact kan opnemen met 0800-0094 - Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur (als het goed is kan je het nummer wel gewoon bellen en anders 1201 bellen)

Als het niet lukt dan zal je moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Deze komen je bericht vanzelf tegen en kunnen dan met je mee kijken. Vul dan ook bij de instellingen je gegevens in zodat de Vodafone medewerker sneller met je mee kan kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nieck 
Informatie over achterstand bij betalingen kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand

Daar melden ze je dat je contact kan opnemen met 0800-0094 - Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur (als het goed is kan je het nummer wel gewoon bellen en anders 1201 bellen)

Als het niet lukt dan zal je moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Deze komen je bericht vanzelf tegen en kunnen dan met je mee kijken. Vul dan ook bij de instellingen je gegevens in zodat de Vodafone medewerker sneller met je mee kan kijken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nieck . Heb je inmiddels contact met ons gehad? Ik heb helaas ook niet de mogelijkheid je te bellen over dit onderwerp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic