Yvonne9888

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling

Een aantal weken terug heb ik een nieuw abonnement willen afsluiten. Hiervoor moest ik 54,- overmaken als aanbetaling. Heb me later bedacht en wou mijn geld terug. Niks bij Vodafone bekend en moest een screenshot maken van de betaling en doorsturen. Bleek dat mijn betaling via een tussenbedrijf ging genaamd adyen. Die heb ik ook gebeld en vertelde mij dat de betaling bij hun was aangekomen en gelijk de volgende dag over is gemaakt naar Vodafone. Nu is er bij Vodafone niks te.vinden en ook word er niet op mijn mails gereageerd.. hoe nu verder?! Het is toch 54 euro die ik graag terug wil.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Yvonne9888
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een Community waar klanten elkaar helpen, dus ik kan niets voor je doen. Kan je wel doorsturen naar een andere afdeling binnen Vodafone waar je je klacht kan neerleggen. Die zullen het in behandeling moeten nemen en dan krijg je van Vodafone bericht. Stuur je klacht via het e-mail formulier naar de klantenservice. Je ontvangt een bevestiging van Vodafone wanneer ze je klacht hebben ontvangen. Ze proberen zo snel mogelijk te reageren.

Hopende dat je daar iets verder komt. Ga vanuit van wel want dan kunnen ze ook even uitzoeken waar het is gebleven. Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit topic zal binnenkort gesloten worden omdat hiervoor prive gegevens nodig zijn en dit niet via het forum gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic