Ginnii

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betreft abbonoments kosten juli

Goedemiddag..
in de maand julii is mijn abbonoment 2 keer betaald.. ik heb het zelfs naar jullie overgemaakt en jullie hebben het afgeschreven.. nu heb ik er vorige maand over gebeld en nu werd mij verteld dat ik volgende maand het geld terug zou krijgen.. maar ik heb nog steeds niks ontvangen.. helaas kan ik de klantenservice niet meer bellen omdat ik ben overgestapt naar een andere provider sinds vorige maand.. ik hoop met dit berichtje dat het in orde gaat komen..
groeten ginny
1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Ginnii,

Ik begrijp je verwarring. Wanneer je nummer bij ons afgesloten is, ontvang je nog een laatste afrekening waarop alle teveel betaalde kosten rechtgetrokken worden. Uit je bericht maak ik niet op wanneer jouw nummer precies afgesloten is. Heb je al eens gekeken in My Vodafone? Daar zie je precies wat er allemaal geincasseerd is en rechtgetrokken wordt. Verder is het zo dat wanneer een nummer afgesloten is, wij het teveel betaalde bedrag terugstorten op jouw rekening. Dit kan enkele weken duren.
Via het forum heb ik helaas geen toegang tot jouw gegevens dus daarom is het lastig om concreet uit te leggen wat er precies aan de hand is.
Mocht je niet wijzer worden van My Vodafone, stuur ons dan even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kijken we even met je mee.

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic