Bervanrijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade door geen betaling

Hoe krijg ik me blokkade eraf. Mijn rekeningen worden via budgetbeheer betaald, dus die krijg ik niet onder ogen.. Ik kan hun nu ook niet bellen, over het nu met mn rekening zit. Kan alleen inkomende gesprekken krijgen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft geen zin om contact op te nemen met mijn collega's in dit geval Bervanrijnen Bervanrijnen
Budgetbeheer beheert de facturen voor je. ZIj zijn dan ook verantwoordelijk ervoor dat deze op tijd voldaan worden.
Wordt de factuur niet op tijd voldaan, dan wordt je eerst gewaarschuwd via sms over de openstaande rekening. Indien de factuur dan nog niet voldaan is, dan volgt er een blokkade. Deze wordt niet verwijderd zonder dat de openstaande facturen voldaan zijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Bervanrijnen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je via een budgetbeheerder je rekeningen bij Vodafone moet betalen dan moet je ook bij die zelfde beheerder zijn om te vragen deze blokkade eraf te halen. Dit kan Vodafone, volgens mij, niet voor je doen, daar heb je een beheerder voor. Die is daar niet voor niets aangesteld. Snap niet waarom je die niet zou kunnen bellen, die moet toch bereikbaar voor je zijn?!

Via de community kan ik ook niet zoveel voor je doen omdat dit een klanten helpt klanten community is en wij als klanten onder elkaar niet in het systeem kunnen kijken. Wil je toch echt contact opnemen met Vodafone dan kan je deze bellen via je mobiel naar nummer 1201 (klantenservice van Vodafone) of door een chat te starten met iemand van de klantenservice.

Dus als je wil kan je wel contact opnemen met Vodafone. Wil je niet bellen of chatten dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Succes in ieder geval, ik hoop dat ze je verder kunnen helpen en anders toch naar je budgetbeheerder bellen of even langs gaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft geen zin om contact op te nemen met mijn collega's in dit geval Bervanrijnen Bervanrijnen
Budgetbeheer beheert de facturen voor je. ZIj zijn dan ook verantwoordelijk ervoor dat deze op tijd voldaan worden.
Wordt de factuur niet op tijd voldaan, dan wordt je eerst gewaarschuwd via sms over de openstaande rekening. Indien de factuur dan nog niet voldaan is, dan volgt er een blokkade. Deze wordt niet verwijderd zonder dat de openstaande facturen voldaan zijn.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Bervanrijnen of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic