Nikki.kleinjans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als er niet snel iemand contact met me gaat opnemen, wordt het hoe dan ook een klacht en gaat dit gebeuren Social Media op. Ik ben er helemaal klaar mee dat mijn telefoon nooit bezorgd werd (nu 4 weken geleden) en dat de klantenservice niet bereikbaar is en het keuzemenu zichzelf maar blijft herhalen waardoor ik mijn huidige telefoon straks tegen de muur gooi!

Ik heb intern een bekende, welke me heeft geholpen. Enkel is er vervolgens nooit iets zwart op wit van binnen gekomen en is er geen contact met me opgenomen door desbetreffende afdeling.

In de tussentijd betaal ik vrolijk voor een telefoon die ik niet heb, geen hond die ernaar omkijkt en ik ben al 100 jaar klant bij jullie dus dit is super super schandalig!! 

Ik ben ondertussen ZO kwaad dat degene die me gaat spreken, alles over zich heen krijgt wat andere mensen schuld zijn.

Doe gewoon je werk in godsnaam!!!!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nikki.kleinjans . Welkom hier. 

 

Poeh. Zo te lezen gaat er een hoop mis bij jou. Je bent, om het maar even recht voor zijn raap te zeggen, pissed. En ik wil je heel graag helpen! 
Nu wil je vooral heel graag gebeld worden. Ik zou echter niet weten hoe, want ik weet niets anders van je behalve je gebruikersnaam hier . Laten we dus even beginnen bij het begin. Zou je mij je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht willen sturen? Dan duik ik je gegevens in. Ook ben ik benieuwd naar een iets uitgebreidere versie van je verhaal/vraag. Voor zover ik lees zit je hier al een tijd mee en ik snap dat het vervelend is om het steeds weer uit te moeten leggen. Ik weet echter helemaal niets, op dit moment, en met de tekst hier in je topic weet ik ook nog niet helemaal wat er aan de hand is. Kan je me dus iets meer vertellen over wat er is gebeurt? 🙂 


Want of je nou 100 jaar klant bij ons bent, of 100 seconden, iedereen verdient gewoon een goede service en vooral een stuk meer duidelijkheid!

Toevoeging: voor ik het vergeet; als je me je gegevens stuurt, wil je dan ook het ordernummer meegeven? 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Nikki.kleinjans 
Oei, dit klinkt niet best en denk dat er van alles door elkaar heen loopt het dan ook nog eens de Corona tijd waarmee de klantenservice nu ook vanuit huis moeten werken en dat is ook niet altijd even handig. Dat merk ik zelf met mijn energie maatschappij, waar ik nu zomaar geen klant meer ben en zit ook behoorlijk tegen die klantenservice aan te hikken. Echt heel vervelend en het is overal zo 😞

Maar goed, het moet natuurlijk wel geregeld worden en gelukkig heb je deze community gevonden en ik denk dat @Lycke Vodafone, ze is werkzaam bij Vodafone, je wel kan helpen. Heb nog even geduld, ik hem haar naam genoemd en ik verwacht dat ze het wel snel zal oppakken. 

Het komt vast goed en hoop dat je straks weer heel erg blij en tevreden bent. 


Plaats nog even extra gegevens bij je instellingen zodat ze direct bij je gegevens kunnen kijken en zien wat er mis gaat. Voor het invullen van dese gegevens, kijk hier: https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/extra-hulp-van-een-vodafone-medewerker-moderator-301079

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Nikki.kleinjans . Welkom hier. 

 

Poeh. Zo te lezen gaat er een hoop mis bij jou. Je bent, om het maar even recht voor zijn raap te zeggen, pissed. En ik wil je heel graag helpen! 
Nu wil je vooral heel graag gebeld worden. Ik zou echter niet weten hoe, want ik weet niets anders van je behalve je gebruikersnaam hier . Laten we dus even beginnen bij het begin. Zou je mij je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht willen sturen? Dan duik ik je gegevens in. Ook ben ik benieuwd naar een iets uitgebreidere versie van je verhaal/vraag. Voor zover ik lees zit je hier al een tijd mee en ik snap dat het vervelend is om het steeds weer uit te moeten leggen. Ik weet echter helemaal niets, op dit moment, en met de tekst hier in je topic weet ik ook nog niet helemaal wat er aan de hand is. Kan je me dus iets meer vertellen over wat er is gebeurt? 🙂 


Want of je nou 100 jaar klant bij ons bent, of 100 seconden, iedereen verdient gewoon een goede service en vooral een stuk meer duidelijkheid!

Toevoeging: voor ik het vergeet; als je me je gegevens stuurt, wil je dan ook het ordernummer meegeven? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic