svennevs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contractovername

DMS *****

Ik ben nu sinds maart bezig om het contact over te nemen van I**** naar W******

Ik heb passport, KVK gegevens, Bankrekeningnummer etc. al 3 of 4 verkeer verstuurd en als ik bel is er nieamand die mij status kan geven over gang van zaken.

Dus mijn vraag waneer kan het contract overgezet worden? Waroom worden er voortdurend mails verstuurd dat bovengenoemde documenten nog ontbreken maar al 3 tot 4 keer opgestuurd zijn.

Is het niet makkelijker om prive die nummer over te nemen?

Gr. Sven *****

Moderator edit: DMS nummer en achternaam verwijderd ivm privacy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi svennevs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt niet echt heel goed. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je er niet mee helpen, dit ook voor je eigen privacy. Het beste wat je kan doen is dan even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen. Daar kunnen ze wat meer de tijd nemen voor je vraag en bekijken wat er nu echt aan de hand is en waarom het blijft hangen bij het versturen van de gegevens. Bellen kan natuurlijk, 1201 ook wel maar via bovenstaande weg gaat het gewoon echt iets makkelijker.

Of het omzetten naar een privé abonnement makkelijker is, dat weet ik niet. Je hebt dan natuurlijk niet van alles nodig zoals een KvK of wat dan ook. Maar aangezien je nu al in de molen zit zou ik het eerst even via een privé berichtje proberen. Laat even weten of het gelukt is en of je ze hebt kunnen berichten.

*Moderator edit: telefoonnummer aangepast (contractoverdracht gaat via de klantenservice)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi svennevs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat klinkt niet echt heel goed. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is kan ik je er niet mee helpen, dit ook voor je eigen privacy. Het beste wat je kan doen is dan even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen. Daar kunnen ze wat meer de tijd nemen voor je vraag en bekijken wat er nu echt aan de hand is en waarom het blijft hangen bij het versturen van de gegevens. Bellen kan natuurlijk, 1201 ook wel maar via bovenstaande weg gaat het gewoon echt iets makkelijker.

Of het omzetten naar een privé abonnement makkelijker is, dat weet ik niet. Je hebt dan natuurlijk niet van alles nodig zoals een KvK of wat dan ook. Maar aangezien je nu al in de molen zit zou ik het eerst even via een privé berichtje proberen. Laat even weten of het gelukt is en of je ze hebt kunnen berichten.

*Moderator edit: telefoonnummer aangepast (contractoverdracht gaat via de klantenservice)
svennevs
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok thanks,
kan je mij bericht deleten, ik wist niet dat het openbaar te zien is.

Groet Sven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je gegevens verwijderd, het topic kan ik helaas niet verwijderen svennevs
Het topic zal ik sluiten, zodat er verder niemand op kan reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic