B_rad

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data bundel

Hallo

Ik merk dat mijn data bundel op raakt terwijl ik overal wifi heb. Bv vandaag heb ik er goed op gelet dat ik geen internet heb gebruikt buiten een wifi gebied.en toch is er bijna 500mb gebruikt(geen data roaming aan gehad ) hoe kan dit heb dit al vaker gemerkt.

iemand een id ?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Je hebt je posting gedaan met een Apple iPhone. Derhalve zijn de berichten in het data-verbruiks topic voor de Apple iPhone voor jou van toepassing. Vooral mijn meest recente posting in het data-verbruiks topic met berichtnummer 38. Lees deze posting als eerste grondig door.

Data-verbruik via Wi-Fi-verbinding kan Vodafone ONMOGELIJK registreren. En dus ook ABSOLUUT NIET in rekening brengen op jouw rekening. Dat is echt onmogelijk. 100% zeker weten.

Dus: of je hebt toch data verbruikt via het Netwerk van Vodafone. En dan brengt Vodafone die verbruikte data in mindering op je maandelijkse data-tegoed.

Of Vodafone zit in jouw geval gewoon data te verzinnen. En brengt die wel op jouw faktuur in rekening.

Ik gok op de eerste optie.

Maar lees eerst het data-verbruiks topic grondig door. Te beginnen met berichtnummer 38 op pagina 2. Dan wordt jouw vraag wel beantwoord.
Zie mijn handtekening onder deze posting voor de webink.

Succes!
Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic